Ga naar inhoud

Betere videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo, mensen

Ik ben Daan en ik heb een vraag ik wil graag een nieuwe videokaart kopen maar ik weet niet welke in mijn pc past alstublieft niet al te moeilijke woorden etc. ik ben een beginner

mijn specs:

Videokaart: Radeon HD7480D

Processor: AMD trinity A4 5300 (2x 3400 MHz) Dual Core

Moederbord: MSI FM2-A75MA-E35

Harde schijf: 500GB

Extern geheugen: 4GB DDR3 1333Mhz (Single Channel)

Corsair VS Series VS450

Processor koeler: Standaard AMD Processor koeler

Besturingssysteem: Windows 7

Ik dacht dat dit wel genoeg was en bedrag tussen de 100 en 200 euro hij moet Battlefield 4 en Dayz afspelen alvast bedankt

Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oke maar toen ik de pc kocht dacht ik ik begin wel met een niet zo'n goede videokaart want dat is nog te duur maar nu wel ik wat betere games afspelen

dus wil ik nu een nieuwe en zou de videokaart die je had aanbevolen er nu wel op afspelen ik bedoel kan het niet is het een groot probleem of maakt het niet zo veel uit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan denk ik dat ik dan ga voor voeding en videokaart het monteren ik denk dat het niet het lastigste is maar maakt nog uit welke voeding? En ik weet videokaarten niet de goedkoopste zijn dus als je nog een goedkopere hebt dan zou ik het waarderen als je die stuurde en zou ik dan nog wat kunnen krijgen voor mijn andere voeding en videokaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.