Ga naar inhoud

vergelijk 2 .reg's doormiddel van een .bat

Aanbevolen berichten

Hoe kijk je weer naar de verschillen tussen 2 .reg bestanden. Dus registersleutels die geëxporteerd zijn. Het is de bedoeling om op die manier te zien welke waarden gewijzigd worden.

Om nog even compleet te zijn: ik exporteer voordien.reg ik laat een programma wijzigingen uitvoeren en dan exporteer ik nadien.reg

ik wil dan een .bat (scriptje) kunnen runnen die vergelijkt wat er anders is en dit wegschijft in een nieuw bestand.

Door het feit dat ik het vroeger nog op die manier gebruikt heb.

Weet ik dat het mogelijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

zulk soort dingen kunnen natuurlijk ook normaal gezegd worden, wij moderators zijn zelf ook maar mensen en kunnen niet alles tegelijkertijd doen, als we iets niet weten dan moeten wij het ook opzoeken, en dat wil ook niet altijd lukken. je kan niet van ons verwachten dat je de zelfde dag nog antwoord krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pff *censored*, zal wel trg zelf zoeken

Beste flanderssoft,

ik raad u aan om dat even snel de forumregels na te lezen:

ik citeer: http://www.pc-helpforum.be/index.php?page=welkom

GEEN ANTWOORD? Indien je niet meteen een antwoord krijgt op je vraag, geef het wat tijd. Vergeet niet dat onze medewerkers niet altijd beschikbaar zijn en ook een privé leven hebben. Ze doen dit in hun vrije tijd. Indien je voorbeeld na een dag geen antwoord hebt, start aub dan geen nieuw bericht maar reageer in uw bericht met de vraag of iemand reeds een antwoord heeft. Dit brengt uw discussie automatisch bovenaan de lijst.

Ik had je antwoord reeds bekeken en ik ging er deze avond op antwoorden, nadat ik net even mijn scriptie van 137 blz afgewerkt en 57 blz stagerapport. Je ziet dus dat ik zelfs niet de ganse dag tijd heb, ik hoop dat je dat begrijpt,

zo reactie vindt ik nogal snel gezegd trouwens

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Je bent niet altijd even goed gehumeurt zeker?

BTW kan ik zien wat ik getypt had, want ik weet daar al lang niets meer van.

En nog misschien een tip, waarom neem je niet het domeinnaam www.pc-hulpforum.be ik type constant hulp in plaats van help.

ik ben altijd goedhumeurd, ik vind het alleen spijtig dat sommige mensen weinig geduld hebben, (uitleg zie m'n post hierboven). Onze medewerkers doen dit op vrijwillige basis.

Om je vorig bericht te lezen, scroll ff omhoog

je kan de site toevoegen aan uw favorieten, zo onthou je het wel :D

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
ik ben altijd goedhumeurd, ik vind het alleen spijtig dat sommige mensen weinig geduld hebben, (uitleg zie m'n post hierboven). Onze medewerkers doen dit op vrijwillige basis.

Om je vorig bericht te lezen, scroll ff omhoog

je kan de site toevoegen aan uw favorieten, zo onthou je het wel :D

karel

Ik gebruik geen favorieten meer voor de simpele reden die lijst werd te laaaaaaang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.