Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste lezer,

Ik heb op Marktplaats onder in beeld steeds de melding: defaults.js van ad.360yield.com

Mijn vraag: Hoe verwijder ik dit hardnekkige bericht!

Ik hoor graag de oplossing!

Groet,

Jacco

Geplaatst:

Nog geen resultaat geboekt.

Wel via windows, system32, drivers naar hosts, maar dan komt de vraag: "klik op prögramma waarmee u dit bestand wilt openen"

Op dat moment weet ik niet wat te doen!

Graag reactie.

Groet,

Jacco

Geplaatst:

@ Jacco,

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Geplaatst:

Hallo,

Eerste suggestie is gelukt. Ook de regel als onderstaand toegevoegd: Wat ik zou doen, is een regel

127.0.0.1 ad.360yield.com

toevoegen aan je HOSTS bestand (zie bv. Hosts file aanpassen op Windows)

Nog steeds komt de melding op marktplaats (alleen op deze site) onderin knipperend naar voren. Erg irritant!

Graag reactie..

Mvg

Jacco

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb op eerder voorstel in HOSTS bestand toegevoegd:

127.0.0.1 ad.360yield.com

Het probleem is nog niet opgelost!

Wie heeft de oplossing..

Ik hoor graag.

Groet,

Jacco

Geplaatst:

Dag jaccobroek,

RSIT geeft een vrij gedetailleerd overzicht van de geïnstalleerde software op jouw computer.

A.d.h.v die gegevens kunnen wij je op een gepaste manier verder helpen.

Er wordt op geen enkele manier persoonlijke gegevens van jou weergegeven in dit log, noch door de andere tools die wij gebruiken om de malware te verwijderen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.