Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een HP deskjet 3520. Ik heb de originele HP cartridges vervangen door kleurencartridges die ik via internet bij Sneltoner in Ede heb gekocht. Nu werkt enkel de kleurencartridge. Kunnen de spuitgaatjes van de zwarte dicht zitten en zo ja hoe kan ik die reinigen. Waar kan ik het onderhoud vinden van de HP printer?? Of is er iets anders aan de hand???

Om dit te controleren wilde ik de HP deskjet 3745 installeren. Ik heb daar geen installatie-cd van. Via internet heb ik de driver en software gedownload maar bij de installatie krijg ik de vraag om het bestand "hpf2vw10.dat" te openen. Waar kan ik dat bestand vinden?? of is er een andere manier om die 3745 te installeren.

Geplaatst:

welke printer heb je nu juist? eerst spreek je van een 3520 en dan van een 3745... Het is vrij logisch dat de drivers van beiden niet compatibel gaan zijn.

Weet je zeker dat er nog zwarte inkt in je patroon zit? Is dat kleurenpatroon trouwens een echte HP, of is het zo'n refill patroon (dus oude gerecycleerde HP-cardridge waar ze andere inkt in gespoten hebben)?

Geplaatst:

Beste Master,

Ik had als standaardprinter de HP deskjet 3520. Op deze printer werkte de zwarte cartridge niet en de kleuren cartridge wel. Het zijn GEEN originele HP-cartridges maar zg "remanufactured ink Cartridges". Beide cartridges waren nieuw.

Om te controleren of het aan de printer dan wel aan de cartridge lag wilde ik de HP deskjet 3745 installeren.

Geplaatst:

De drivers van jouw printer staan hier; Select your operating system

Het gebeurt bij remanufactured cardridges vaak dat ze gewoon niet willen werken. Dit zijn namelijk oude cardridges van HP die iemand al eens leeggeprint heeft & naar een recyclagecentrum gedaan, die zij weer opvullen met andere inkt (is qua dikte zelfs niet eens dezelfde, waardoor het dus ook wel gebeurt dat ze wat lekken / vlekke vertonen bij de prints). Aangezien HP zijn printkoppen ontwerpt om een blad of 1000 te printen (daarna is de kop gewoon vervangen vanwege een nieuw patroon), kan het inderdaad gebeuren dat die dicht zit. Hier valt helaas niets aan te doen, printkoppen van HP zijn niet te reinigen (sommige andere merken wel, aangezien er zijn die dezelfde printkoppen blijven houden ipv die telkens met een nieuw patroon te gaan wisselen)

Geplaatst:

Beste Master,

Het is via jouw link gelukt om de HP deskjet 3745 te installeren. Bedankt hiervoor.

Op deze printer werkte de zwarte inkjet-cartridge OOK NIET. De kleuren doet het wel.

Ik heb nu de zwarte cartridge teruggestuurd en ik zou een vervanger krijgen.

Ik wacht af of die het wel doet.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.