Ga naar inhoud

Kan programma's niet verwijderen

Tence

Aanbevolen berichten

Omdat ik bij Google Chrome steeds een melding krijg dat ik het niet kan openen, wil ik Googe Chrome verwijderen van mijn computer en een andere browser installeren. Ik krijg het alleen niet verwijderd, zodra ik dit probeer krijg ik de melding: sluit alle Google Chorme vensters, terwijl er geen venster meer open staat of ik krijg de melding: wacht tot het huidige programma is verwijderd of gewijzigd. Graag uw reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

In vele gevallen helpt het om eerst de computer te her-starten om vervolgens een programma te verwijderen van de computer.

Mocht blijken dat de standaard Windows programma's verwijderen niet geheel naar wensen loopt kan je ook Revo Uninstaller downloaden (freeware gratis programma), dit programma graaft iets dieper dan de gewone uninstaller en zoekt naar achtergebleven bestanden in het register.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Revo Unistaller gedownload, Google Chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu zonder problemen. Gelijk nog wat andere programma's verwijderd met Revo die ongevraagd op mijn computer waren geïnstalleerd. Computer werkt nu veel sneller!!!! Heel hartelijk dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.