Ga naar inhoud

2de oproep: mail ingestuurd op 5 januari 2014


DFSVI

Aanbevolen berichten

Dit is een tweede oproep. Indien ik hier geen reactie op ontvang zie ik mij noodgedwongen om uit dit PC Helpforum uit te treden. :thumpdown:

Ik heb een laptop, geïnstalleerd zijn Windows 7, internet Explorer 11.

Ik open internet en heb dan een blank pagina met al mijn favorieten en een Google pagina. OK tot hiertoe werkt alles prima.

Maar als ik in programma eventueel filmpjes of video wil openen, heb ik een zwart of blanco beeld soms met een Ɵ, er is wel geluid (spreker of muziek)

Hoe is dit mogelijk? want ik heb ook op mijn pc Google chrome staan en wanneer ik daar dezelfde programma's open dan werken die video's en filmpjes!

  • Dus graag een oplossing, ik gebruik bij voorkeur onmiddellijk mijn internet explorer, dan al mijn programma's te moeten openen in google chrome.

Op mijn pc zijn geïnstalleerd:

  • Adobe shockwave player 12.0 (12.0.4.144)
  • Adobe flash player 11 active X(11.9.900.170)
  • java 7 update 45

:-) DFSVI en dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een tweede oproep. Indien ik hier geen reactie op ontvang zie ik mij noodgedwongen om uit dit PC Helpforum uit te treden.
Eerst even dit weerleggen ... een tweede oproep lijkt wat overdreven, want er is nooit een eerste bericht op deze nickname op PC Helpforum geplaatst. Kijk even onder je nickname en je zal zien dat daar het aantal berichten op 1 (één) staat (het bericht dat je hierboven hebt geplaatst). Die "eerste" oproep is dus zeker niet on-line verschenen.

En nu ter zake:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb volgende meldingen:

Wilt u RSITx64.exe van malwareremoval.com uitvoeren of opslaan?

Dit type bestand kan schade toebrengen aan uw computer. antwoordde met uitvoeren en dan volgende melding:

kan de uitgeven van RSITx64.exe niet bevestigen

weet u zeker dat u het programma wikt uitvoeren?

Ik durf niet uit te voeren omwille van de schade die zou kunnen aangebracht worden.

dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.