Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had een HP printer die ik weggedaan heb.

Ik heb de software verwijderd via het configuratiescherm.

Daarna heb ik mijn nieuwe printer Epson XP-312 geïnstalleerd.

Na het installeren werd aangegeven dat de software van de HP goed was geïnstalleerd.

Dit klopt dus niet en ik vermoed dat er oude software van de HP printer is achtergebleven.

De printer print alleen via Word en geen Excell, PDF, Outlook e.d. en kan ook niet als standaardprinter worden gezet.

Ik heb zoveel mogelijk HP onderdelen verwijderd via het configuratiescherm, programma verwijderen, maar omdat mijn computer ook een HP is durf ik niet alles te verwijderen. Ook via Advanced System Care heb ik geprobeerd dingen te verwijderen maar niets helpt.

Ik heb al diverse hulpprogramma's van HP geprobeerd maar dat helpt ook allemaal niets.

Ik heb de volgende HP onderdelen op mijn computer staan:

HP Advisor

HP Mainstream Keyboard

HP Media Smart DVD

HP Media Smart Music

HP Media Smart Photo

HP Media Smart SmartMenu

HP Odometer

HP Support Information

HP Update

HP Vision hardware diagnostics

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Geplaatst:

Dag TvK,

Ik heb de volgende HP onderdelen op mijn computer staan:

HP Advisor

HP Mainstream Keyboard

HP Media Smart DVD

HP Media Smart Music

HP Media Smart Photo

HP Media Smart SmartMenu

HP Odometer

HP Support Information

HP Update

HP Vision hardware diagnostics

Die software is niet van je printer maar hoort thuis bij je computer.

Na het installeren werd aangegeven dat de software van de HP goed was geïnstalleerd.

Stond er ook vermeld welke software?

Kan dus ook om andere software van je HP computer gaan.

De printer print alleen via Word en geen Excell, PDF, Outlook e.d. en kan ook niet als standaardprinter worden gezet

De printer wordt in Word toch wel herkend.

Heb je eerst de software van de printer geïnstalleerd vanaf cd en dan als er om gevraagd wordt pas de printer aangesloten?

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaten en printers en maak dan een printscreen van dat venster.

Plaats die afbeelding in je volgende bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier (klik erop), hoe je die in je volgend bericht kan plaatsen hier.

Geplaatst:

Beste Clarkie,

Ik heb nogmaals de Epson printer geïnstalleerd. Aan het eind kreeg ik bijgaand bericht. (Printerdriver Epson).

Ook bijgevoegd een printscreen van Apparaten en Printers en een printscreen van het bericht na het proberen als standaardprinter in te stellen.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Cootje TvK

post-47245-1417705655,97_thumb.jpg

post-47245-1417705656,1773_thumb.jpg

post-47245-1417705656,2234_thumb.jpg

Geplaatst:

Staat je printer wel ingeschakeld?

Op welke manier wil je de printer gebruiken? Blijkbaar draadloos?

Via de functie eenvoudig toegangspunt of Wifi direct of ...USB- kabel?

Via deze link vindt je alvast de volledige handleiding indien je die niet hebt.

Neem ook

en deze link door.
  • 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Bij de installatie van een draadloze netwerkprinter moet je toch eerst met usb verbinden aan de pc waarop je de eerste installtie doet.

Anders kan je de netwerkgegevens niet instellen en zal de printer niet op het netwerk kunnen.

Als in de router het mac-filter is ingesteld, moet je het mac-adres van de printer ook toevoegen in de lijst.

@ clarkie: de link naar de handleiding werkt niet (bij mij). :sad

Deze zou wel moeten werken; is van Epson zelf.

aangepast door kweezie wabbit
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.