Ga naar inhoud

Usb en webcam weigeren


kris400

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou ik deze ook eens uitvoeren dan? How To Fix Windows Blue Screen

Zou het misschien helpen als ik alle drivers nog eens opnieuw installeer?

Zou ik niet uitvoeren.

De windows installatie dateert van 1 december 2013, heb je die problemen pas later gekregen?

Je kan dan een herstelpunt terug zetten naar een datum voor je problemen begonnen.

http://www.pc-helpforum.be/f279/hoe-zet-ik-een-herstelpunt-terug-27958/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstelpunt heeft niet geholpen. Ik heb nog naar een kennis van me gebeld en die vertelde me dat het probleem hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt wordt door spanningsschommelingen op de usb aangezien de webcam ook spanning krijgt via usb.

Kan dit volgens jullie ook het probleem zijn? Anders gaat hij terug naar bto om te herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Even een update.

De laptop is dus terug gestuurd naar de verkoper en van daar uit is hij terug naar de fabrikant gestuurd. Een week later was hij daar dus aangekomen.

Ik had er een brief bij gedaan met de fouten die ik ervaren had.

2 weken nadat hij daar was aangekomen kreeg ik bericht dat ze hem 14dagen getest hebben en dat er geen fout was opgetreden bij hun. Het zou hoogst waarschijnlijk aan mijn usb stick liggen, maar de fout treed dus op bij al mijn usb apparaten (digicam, externe schijf..) incl de ingebouwde webcam. Dus ik vond dat wel een rare uitleg en heb ik ook gezegd.

Ze hebben mijn schijven er uit gehaald en er een schijf met linux op ingestoken en 14dagen lang, iedere minuut iets naar de usb poorten geschreven werd mij gezegd en hier is geen fout opgetreden. De webcam zou met intervallen van 10minuten getest zijn. ook hier geen fout.

Hierop zei ik dat ze de laptop eens moeten aanzetten met mijn windows schijf en het dan eens testen. Dit weet ik niet of ze geprobeerd hebben.

De dag erna kreeg ik bericht dat ze het usb board vervangen hebben incl de verbindingskabel maar dat er bij hun geen fout opgetreden is.

De laptop is weer verzonden en zou deze week aankomen, ik ben benieuwd...!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.