Ga naar inhoud

Usb en webcam weigeren


kris400

Aanbevolen berichten

Weer een tijdje geleden nu..

De laptop is dus terug geweest met usb bordje vervangen. Dit heeft niet geholpen, maar dat had ik dus ook niet verwacht. Toen ik opstarte met windows 7 kreeg ik direct weer de fout toen ik er een usb stick instak. Ze hebben het dus zelf niet getest onder windows.

Ik heb nog wat verder rond gevraagd over hoe en wat. Mensen vertelde me dat deze fout nog steeds aan het moederbord kan liggen omdat windows bij 2 millivolt verschil al een storing geeft of crashed, en dat linux hier geen of minder last van heeft.

Bij BTO zeggen ze dat het een driver probleem of conflict kan zijn, maar dan maken ze mij niet wijs dat ik de enige met dit probleem ben.. Of ben ik dan de enige die dit type laptop gekocht heeft?

En als het al een driver probleem is, dan is het toch aan hun om het op te lossen of zie ik dit verkeerd?

Het komt er eigenlijk op neer dat ik maar een ander besturingssysteem moet gaan gebruiken zoals linux..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ondertussen heb ik zelf wat geëxperimenteerd.

Aangezien ze blijven beweren dat dit een softwarefout/driverprobleem is heb ik mijn 2 harde schijven uit de laptop gehaald en 1 lege in de plaats gestoken.

Hier heb ik een andere windows 7 geïnstalleerd en alle drivers er op.

Usb stick er in en wachten. In eerste instantie geen fout dus ik dacht het ligt toch aan de vorige installatie. Toen de stick er een tijdje in zat kreeg ik toch 1 keer de fout (normaal constant).

Om te testen, deze schijf er weer uit en de vorige (enkel de ssd) er weer in. Tot mijn verbazing, geen fout.. Tot dat de stick er weer een tijdje in stak, weer 1x de fout en even later nog eens.

Omdat ik bepaalde bestanden van de 2de schijf wilde halen stak ik deze er terug bij, en rare wat gebeurde er toen ik een usb apparaat aansloot? Jawel, weer constant aan uit aan uit aan uit...

Dan weer de opnieuw geïnstalleerde schijf in plaats van de ssd, ook hier treed nu de fout constant op...

Conclusie: Met 2 harde schijven er in geeft hij de fout. Ook als de laptop is aangesloten op netstroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.