Ga naar inhoud

Administrator account, gegevens verwijderen

Anth86

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik ben bezig met het opschonen van een server pc en het gaat hier om een Windows Server 2003 versie. Ik log mij in via een RDP-sessie als administrator, tevens ook de hoofdgebruiker van het netwerk.

Bij het verwijderen van sommige mappen verschijnt de volgende foutmelding post-47279-1417705657,0015_thumb.jpg. Er is geen mogelijkheid om een groep beheersrechten toe te wijzen of sommige beheersrechten te veranderen.

De betreffende account is ook niet meer aanwezig in de Active Directory Users and Computers tool van de administrative tools van Windows Server 2003 om in dit account in te loggen om de bestanden te verwijderen.

Heeft iemand enig idee hoe ik alsnog deze bestanden kan verwijderen?

Alvast bedankt,

Groet,

Tony

post-47279-1417705656,9794_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eruit gekomen.

Ik heb uiteindelijk een nieuwe gebruiker aangemaakt met dezelfde rechten als de administrator. Vervolgens had ik nu wel de mogelijkheid om de ownership van de map te veranderen via advanced security. Waardoor ik uiteindelijk alsnog de rechten mijzelf kon toekennen en de map kon verwijderen.

Op deze discussie kan een lock.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.