Ga naar inhoud

Blauw scherm na foutieve Windows installatie

Jan Schoonbeek

Aanbevolen berichten

onlangs heb ik Windows 7 geïnstalleerd, ik was het wachtwoord van deze oude PC met Windows XP vergeten.

Tijdens het installeren werd de procedure plotseling afgebroken en krijg ik een blauw scherm met het onderstaande bericht.

Ik ben 67 jaar en een volkomen leek op PC gebied, had dit dus beter niet kunnen doen maar kan het niet meer terug draaien, wie kan mij helpen bij dit probleem?

A problemhas been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your PC.

Page-fault-in-NonPaged-Area

te volgen stappen:

Check to make sure any new hardware or software has properly installed. If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updates you might need.

If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software.

Disable BIOS memory options such as caching or shadowing

If you need to use safe mode to remove or disable components restart your PC, press F8 to select Advanced Startup options, and then select safe mode.

Tecnical information

*** Stop: 00000050(0xBOAA7500,0X00000001,0X8A8DBEFB,0X00000002).

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.