Ga naar inhoud

Rijen toevoegen op verschillende plaatsen

wiebe007

Aanbevolen berichten

Ik heb een excel document met macro's gemaakt waarin een stock lijst verwerkt zit.

Je kan de lijst het beste vergelijken met een 50tal tabellen onder elkaar met telkens de code van het bepaalde order erboven.

Het is de bedoeling dat je op code in de lijst kan zoeken. (dit gedeelte werkt al met een userform) en nadat je de juiste order gevonden hebt, je een knop krijgt om nieuwe gegevens toe te voegen.

Als je vb in het begin op order zoeken klikt en deze code ingeeft "720R-01-0223" dan gaat hij in de lijst naar dit order en verschijnt er bovenaan een knop met nieuwe gegevens toevoegen.

Als je hierop duwt krijg je een userform met alles wat je in de tabel moet ingeven.

Ik weet enkel niet met welke programmacode ik ervoor kan zorgen dat hij effectief op die plek de nieuwe gegevens gaat genereren.

Verder als je in het hoofdmenu op nieuw order toevoegen klikt, krijg je een userform. Het is de bedoeling dat de gegevens uit deze userform geschreven worden onderaan de lijst.

Liefst ook in de lay-out zoals bij de andere orders. (gele kader e.d.)

Ik heb al liggen zoeken maar kom er niet echt uit.

In bijlage de excel file.

[ATTACH]30067[/ATTACH]

Alvast bedankt.

Groetjes

Wiebe

test2.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.