Ga naar inhoud

better surf virus

Aanbevolen berichten

die map heb ik niet; ik heb wel '4mediaplayer'. Die heb ik alvast verwijderd.

er is ook een map 'windows mediaplayer' maar die is het niet veronderstel ik.

- - - Updated - - -

die map heb ik niet; ik heb wel '4mediaplayer'. Die heb ik alvast verwijderd.

er is ook een map 'windows mediaplayer' maar die is het niet veronderstel ik.

het verwijderen van deze map heeft het probleem nog niet opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download 51a5d49d0da93-icon_EAM.pngEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.

• Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Kies in het volgende scherm de gewenste taal en klik op "OK"
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm op de knop "Volgende" .
  • Vink in het volgende scherm de optie "Update extra talen uit" en klik op volgende.
  • Klik nu op de optie "Computer scannen" en kies de optie "Slim" en druk op de knop "scan"
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken" plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.
  • klik op volgende nogmaals op volgende en daarna op voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie staan: windows 7 professional.

- - - Updated - - -

onder mijn windowsversie staat niets van servicpack vermeld. ik ben gaan kijken bij de updates maar daar staat service pack 1 niet bij. wanneer ik kies voor handmatig installeren dan krijg ik een lange lijst met mogeljike downloads. ik weet echt niet wat ik daar uit moet kiezen.

- - - Updated - - -

ik heb ondertussen geprobeerd via de automatische windowsupdate. daar stond servicepack niet tussen . wel 2 optionele en 1 belangrijke update. ikheb deze update willen doen maar dit geeft foutmeldingenbij hetinstalleren van iE 9 voor windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk hier eens voor het downloaden van het Service Pack 1

Dat is juist het probleem wat ik hoger beschreef. automatisch updaten lukt niet. wanneer ik het handmatig wil doen krijg ik een selectielijst van een 7-tal te downloaden bestanden waarin ik niets herken van 32 of64 bit. Ik weet dus echt niet wat ik moet downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.