Ga naar inhoud

Chrome omnibox : standaard zoekmachine bij opstarten terug naar yahoo. hijack log

berg444

Aanbevolen berichten

unetbootin-windows-585 Gebruik ik momenteel niet. Had op USB stick een lichte Linux versie voor andere oude laptop gezet.

Hierbij de gevraagde screenshots van scans met HD tune.

1ste Benchmark is in veilige modus uitgevoerd.

post-25936-1417705666,8992_thumb.png

post-25936-1417705666,8012_thumb.jpg

post-25936-1417705666,8622_thumb.png

aangepast door berg444
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Unetbootin is idd een progje om Linux distro's op een USB-stick te zetten maar de volgende vermelding vind ik vreemd

C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Hendriks\Downloads\unetbootin-windows-585.exe -d C:\Users\Hendriks\Downloads
pcalua.exe is het Windows programma om compatibiliteits problemen weer te geven.

Hiervoor ga ik overleggen wat dit precies inhoud.

De sectoren van je harde schijf zijn wel in orde, maar bij de benchmarks zie je toch een verschil tussen de Veilige Modus en gewoon.

Als je de benchmark test in gewone modus meermaals uitvoert is deze dan steeds het zelfde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het lijkt dat ie na de start steeds onrustig beeld geeft en later veranderd.

Allen in veilige modus:

1 na starten

2 nogmaals

3 na herstart

4 nogmaals

internet had ik uitgeschakeld. Met draadloos netwerk werk ik nooit . Kan het zijn dat ie even tevergeefs zoekt?

post-25936-1417705669,7149_thumb.png

post-25936-1417705669,5477_thumb.png

post-25936-1417705669,6031_thumb.png

post-25936-1417705669,6661_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

pcalua.exe zegt me niets

Ik heb de benchmarkt in veiligemodus 4 keer uitgevoerd.

Hoop dat je er wat mee kan.

ps filmpjes draaien in firefox beter dan in chrome maar het online programma waar ik dagelijks intensief mee werk draait niet in Firefox. Dat is bekend bij dit programma. Dus ik zit hoe dan ook vast aan chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "Opstarten".

Selecteer C:\Windows\system32\pcalua.exe -a C:\Users\Hendriks\Downloads\unetbootin-windows-585.exe -d C:\Users\Hendriks\Downloads en klik op Uitschakelen.

Herstart dan je systeem eens, geeft dit enige verbetering?

De tweede afbeelding is eigenlijk hoe een HD presteert als deze goed functioneert, de vierde afbeelding kan er nog mee door maar de eerste en de derde zijn niet goed.

Je ziet in de afbeeldingen dat de overdracht van data enkel keren inzakt tot ongeveer nul, De test waar je de groene vakjes ziet is een controle op de sectoren van je HD waarop je data opgeslagen is en de schijven zijn dus goed.

Maar dat de overdracht van data meermaals inzakt kan door meerdere factoren worden veroorzaakt door interne componenten van de HD of het PCB of printplaatje die je HD aanstuurt.

In zeldzame gevallen is het de kabel of verbinding tussen de SATA poort en en HD, en éénmaal heb ik het voor gehad dat de SATA controlller op het moederbord defect was.

Ik zou je dus willen aanraden om al je belangrijke data veilig te stellen op andere media.

Vermoedelijk is je HD aan het overlijden en zul je moeten uitkijken voor een nieuwe, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar had je een logje gemaakt van het tabblad Geplande taken.

Start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand toe in je volgende bericht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.