Ga naar inhoud

PC herstart af en toe uit zichzelf


SXTC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat ik iets gevonden heb... Ik begrijp niet hoe, maar alhoewel ik direct na de installatie van windows de optie "schijven uitschakelen na..." had uitgeschakeld stond die na al de windows updates opeens weer aan... hij stond op afsluiten na 20 minuten wat kan verklaren waarom hij steeds af was als ik even tv was gaan kijken. Uiteraard verklaard dit niet waarom mijn pc soms opstart direct nadat windows pas is opgestart of waarom hij 2x na elkaar opstart...

Alsook heb ik bij opstarten HsMrg uitgeschakeld.. men beweerd dat dit van microsoft is maar bij mijn vrouw stond dit niet in haar lijst dus heb ik het afgezet.. pc start wel beetje sneller op nu. Ik ga nu die drivers installeren en intensief testen. Als de pc in 48 uur niet uitschakeld zal ik het hier melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte leden, ik begin te geloven dat die reboot en de fouten erond allemaal verbonden waren met de energie (schijven afsluiten) stand te maken hadden in windows.. momenteel heb ik namelijk nog steeds geen crash gehad.. Misschien heeft het iets te maken met het feit dat ik een samsung Solid state schijf heb in plaats van een reguliere schijf.. Van die VGA driver gaat het volgens mij niet komen, had namelijk daarvoor al 3 drivers geprobeerd zonder dat het een verschil maakte... ik zal later nochmaals een bevestiging geven als ik geen problemen meer heb... dan kan u met deze informatie mogelijk andere mensen helpen :P Alvast bedankt iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ondervind sinds kort een nieuw fenomeen wat volgens mij aan de bron ligt van mijn probleem. Normaal kan ik de pc afzetten door de stroomknop ingedrukt te houden op mijn computercase. Gisteren kon ik dat niet... Er kwam geen reactie op het drukken op die knop.. moest de stroom op mijn voeding afzetten.. vandaag heb ik het weer gehad. Wellicht heeft dit te maken met de reden waarom mijn pc soms opnieuw opstart maar dat ik geen beeld krijg... begin me toch af te vragen of het aan de voeding of aan het moederbord ligt maar hoe kan je zoiets te weten komen? (firmware had ik al getest btw).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.