Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zou uitzonderlijk zijn want deze SSD is nog maar 3 maanden oud en is nog maar 140GB traffic op geweest. Wel staat er op die schijf een optie aan om hem sneller te doen werken. Ik zal die optie uitzetten als ik het probleem nochmaals heb en zien wat het opbrengt.

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb ook al veel problemen gehad met mijn vorige schijven, format C:, windows opnieuw installeren en probleem was ook weg. Moet je niet direct een nieuwe schijf voor kopen :D

Geplaatst:

momenteel vreemd genoeg nog steeds geen crash/reboot gehad... is al 48 uur lang. Maar ik zal een update geven mocht dit veranderen. :top: Alvast bedankt voor al jullie hulp jongens!

Geplaatst:

Geen crashes meer geweest dus ofwel was een windows update verantwoordelijk, of heeft één van je programma's het opgelost. Bedankt, deze topic mag dicht! :top:

Geplaatst:

Even een update, sinds de laatste keer dat ik hier was is men pc 1x gecrashed maar verder dan dat niets.. wellicht word Windows betaald mensen te overtuigen nieuwe hardware te kopen via fictieve berichten want daar lijkt het nu toch op...:hmmmm:

Geplaatst:

wellicht word Windows betaald mensen te overtuigen nieuwe hardware te kopen via fictieve berichten want daar lijkt het nu toch op..

Nee, want Microsoft verkoopt geen computer althans niet gewone computers.

Dus heeft Microsoft geen voordeel om uw computer te laten crashen want dan zullen de mensen overschakelen naar een ander besturingssysteem.

Geplaatst:
Nee, want Microsoft verkoopt geen computer althans niet gewone computers.

Dus heeft Microsoft geen voordeel om uw computer te laten crashen want dan zullen de mensen overschakelen naar een ander besturingssysteem.

wel als men een procentje krijgt van de omzet :P

Geplaatst:

Zelfs als zou Microsoft % krijgen, dan nog zal Microsoft géén enkel computer crashen.

Nee, Microsoft zal alles doen om juist te vermijden.

Zelf had ik onlangs nog een 11 jaar computer gehad en nooit problemen mee gehad.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.