Ga naar inhoud

Bijlagen openen in Windows Live Mail

Jean Paul

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Welke PowerPointViewer (liefst 1 maal) staat er nu op je computer geïnstalleerd?

Je hoeft dus geen twee PowerPointViewers op je computer te hebben.

tweede vraag:

kan je een screenshot maken en dan hier posten?

later vraag ik je dit te doen maar ik wil eerst weten of je het kunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de PPS voorstellingen: probeer eerst eens het volgende voor we te diep gaan graven in je systeem.

- ga naar uw Windows Live Mail programma en sla de PowerPoint voorstelling op je Bureaublad op.

- als het eenmaal op je bureaublad staat doe je het volgende:

• [*=1]klik rechts op het .pps bestand en kies "openen met".

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]30261[/ATTACH]

• [*=1]vervolgens kies je het programma PowerPointViewer en zet je een vinkje bij "Dit type bestand altijd met dit programma openen".

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]30262[/ATTACH]

• [*=1]klik vervolgens op "OK".

- Als mocht blijken dat het programma "PowerPointViewer" er niet staat.

• [*=1]klik dan op het kleine pijltje in het rondje.

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]30263[/ATTACH]

• [*=1]kies dan uit de lijst het programma PowerPointViewer en zet een vinkje onderaan zoals hiervoor reeds werd beschreven.

zie screenshot:

[ATTACH=CONFIG]30264[/ATTACH]

- Probeer nu nog eens om het .PPS bestand te openen vanuit uw Windows Live Mail programma.

Als dit niet het beoogde resultaat weergeeft gaan we heel diep in je systeem een paar instellingen veranderen, maar dit is niet zonder gevaar, probeer eerst bovenstaande uit, daarna zien we verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Ik heb mijn discussie vana 31 januari moeten afsluiten want de meldingen die ik doorgaf werden niet doorgestuurd en mijn vorige zending bleef maar staan en er kwam geen reactie. Blijkbaar ging niets door.

Sedert mijn laptop is binnen geweest en is terug gebracht naar fabrieksinstelling is er veel weg. Welk programma voor openen van bijlagen wordt er normaal standaard geleverd bij een aankoop van een pc ?

Mijn probleem is nog steeds dat ik geen bijlagen kan openen in mails via Windows Live Mail.

Ik kan sommigen wel opslaan in een map en dan openen via een bepaald programma wat ik vroeger wel kon. Ik moest niet kiezen of zoeken.

Met welk programma kon ik dan wel ALLES openen?

Ik heb Microsoft powerpoint Viewer al gedownload en Microsoft Powerpoint Viewer 2007.

Ik kan bv geen PDF openen. Met wat kan dat dan wel ,

Groeten,

Jean Paul

Ik heb je reeds afgesloten topic heropend en het met het huidige topic samengevoegd, zo blijft alles overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, geen aandacht geven aan het bericht 26 hier boven. Is een vergissing.

IK heb Adobe geinstalleerd en kon dokumenten openen.

Antwoord op bericht 23 - 1e vraag ; er staan a) MIcrosoft OFF Powerpoint viewer en Microsoft Office Powerpoint 2007

Welke moet weg ?

Vraag 2 : van wat wilt u een prscr hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-7222-1417705670,7711_thumb.jpgDeze heb ik gedownload via de link van uw collega IEscape (moderator) in bericht 11

Ik kan nu wel al PDF openen .

Ik wacht nu infeite op een mail met bijlage om te zien hoe ver het nu staat.

PS : wat ik wel opmerk is dat Powerpointvier nu WEL voorkomt in het venster "openen met" wat ik vorige week niet zag. zie bijlage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.