Ga naar inhoud

Adresboek outlook

liferecycle

Aanbevolen berichten

Ik kan vanuit mijn contactpersonen mails versturen. Ik heb dan links al mijn categorieën ( prive,familie,zakelijk enz ) Daarin kan ik kiezen en aanklikken en dan verschijnt het adres in het 'aan'-vakje. Geen probleem dus.

Maar als ik vanuit start, nieuwe mail, aan of CC ,iets wil versturen dan krijg ik zoals normaal mijn adresboek dat opent en een vak waaruit ik normaal een categorie kan kiezen en dan verder een adres kan aanklikken omdat in 'aan' of CC of BCC te zetten, maar daar vind ik alleen contactpersonen terug en die zijn leeg??? Dit is gebeurd nadat ik vanuit mij externe harde schijf alles heb teruggezet omdat er een crash geweest was. ik ben dus geen contacten kwijt maar ik kan ze nog maar op één manier bereiken.

Vriendelijke groeten,

Max

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt Clarkie, maar die knop is me bekend. Die heeft ook altijd gewerkt tot het probleem zich voordeed. Nu klikt die wel open, maar er staat alleen contactpersonen onder en die zijn dus leeg. Toch zijn mijn adressen niet verdwenen want als ik links onderaan ( waar ik kan kiezen tussen mail-agenda-contactpersonen en taken ) op contactpersonen klik dan krijg ik zonder probleem al mijn categorieën ( privé,zakelijk,vrienden enz) die ook aanklikbaar zijn. Maar ik kan dus niet op zoek via adresboek (zoals op uw beeld hierboven ) naar contacten die ik dan toewijs aan 'aan' of CC of BCC.

Vriendelijke groeten

Max Liferecycle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke manier heb je de contactpersonen terug gezet?

Als je onderaan of links onderaan (afhankelijk van versie) in Outlook op contactpersonen klikt zie je in het volgende venster zoiets als hieronder.

Zie je daar wel de personen klik dan op contactpersonen met de rechtermuisknop waarin ze zich bevinden en kies eigenschappen.

Wat is de locatie van je contactpersonen?

post-23245-1417705662,88_thumb.jpg

post-23245-1417705662,9015_thumb.png

Je kan ook de contactpersonen van de ene locatie naar de andere verplaatsen.

post-23245-1417705662,9377_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als in onderaan links naar contactpersonen ga en daar aanklik kan ik nadien 'eigenschappen' aanklikken. Bij locatie staat daar: //outlook ( maar de // hellen naar links ???)

Ik heb outlook niet specifiek teruggezet. Na de crash heb ik gewoon op 'alles terugzetten' geklikt. Dat is dus gelukt , maar met als enige probleem dit outlookprobleem.

Mvg

Max Liferecycle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb outlook niet specifiek teruggezet. Na de crash heb ik gewoon op 'alles terugzetten' geklikt.

Graag wat meer info.

Waar heb je geklikt om alles terug te zetten?

Via bepaalde software of......?

Welke versie van Outlook gebruik je?

Heb je onder mijn cotactpersonen ook nog een onderverdeling zoals op mijn afbeelding te zien is, welke?

Maak anders ook eens een printscreen en plaats die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kon ik vroeger aanklikken en dan kreeg ik al mijn categorieën waaruit ik dan geadresseerden kon kiezen. Nu krijg ik daar alleen 'contactpersonen' en die zijn leeg.

[ATTACH]30154[/ATTACH]

Het gaat om Microsoft Outlook 2010

De software die ik gebruikt heb voor back up en terugzetten was de standaard back up die in windows zit. Dus geen aparte sofware.

Hier heb ik geklikt om , na de crash alles terug te zetten.

[ATTACH]30155[/ATTACH]

Ik ben niet zeker dat het uploaden van de screenafdrukken gelukt is.

Alleszins al vast bedankt voor de moeite

Max liferecycle

screen contactpersonen.docx

screen terugzetten.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan vanuit mijn contactpersonen mails versturen. Ik heb dan links al mijn categorieën ( prive,familie,zakelijk enz ) Daarin kan ik kiezen en aanklikken en dan verschijnt het adres in het 'aan'-vakje. Geen probleem dus.

Ga naar je contactpersonen zoals je hierboven vermeld hebt en maak daar een printscreen van zoals de afbeeldingen in bericht 5 en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.