Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste drie punten heb ik gedaan, maar na het opstarten van de computer kwam ik niet meer terug in de log en ik weet ook niet waar deze ergens is opgeslagen en wat de naam ervan is.

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Open Malwarebytes en dan het tabblad "Logbestanden". Indien er logjes aanwezig zijn, neem je het meest recente en plaats je dit in een volgend bericht.

Geplaatst:

Download TDSSKiller en plaats het op je bureaublad.

• Voordat je TDSSKiller uitvoert is het raadzaam om de onderstaande handleiding van TDSSKiller te raadplegen.

[*] Dubbelklik op TDSSKiller.exe om de tool te starten. (Indien je TDSSKiller als ZIP bestand hebt gedownload dien je deze eerst uit te pakken).

[*] Als er door TDSSkiller een update wordt gevonden klikt u op de knop "Load update"

[*] Een nieuwe versie van TDSSkiller zal nu gedownload worden en sla deze op het bureaublad op.

[*] Start nu TDSSkiller opnieuw.

[*] Klik op "Change parameters" en zorg dat de onderstaande opties allemaal aangevinkt zijn.

51c8a229933ed-tdsskiller.PNG

[*] Klik op de knop "Start Scan" en volg de instructies.

• Gebruik nooit de "Delete" of "Quarantaine" optie bij een "Fail signature" melding.
    • Wanneer er een herstart nodig was, vind je de logfile in C:\\TDSSKiller.[Version]_[Date]_[Time]_log.txt
    • Voeg dit log-bestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Geplaatst: (aangepast)

Tijdens de uitvoering van TdsKiller kreeg ik de melding van bijgaand knip3.jpg bestand. Bij de opties stond o.a. skip dat ik heb laten staan en vervolgens verder gegaan waarna ik bijgaand logbestand heb gekopieerd.

LOG VERWIJDERD OP VERZOEK VAN TS

aangepast door kape
Geplaatst:

Zoals je mij bericht heb heb ik alles nogmaals herhaald en in plaats van skip nu gekozen voor delete en vervolgens op continue. Daarna werd mij gevraagd de pc opnieuw op te starten. Dat heb ik gedaan, maar halverwege het proces kreeg ik de melding dat de laptop niet opgestart kon worden en overgegaan moest worden tot een herstelpoging. Dat is gebeurd en de pc is gelukkig weer opgestart. Bij het opstarten blijkt de foutmelding nog steeds aanwezig te zijn. Ik zal nu eerst maar eens een backup gaan maken voordat er onherstelbare dingen gebeuren.

Geplaatst:

Hoi Kape,

Een backup heb ik nog niet gemaakt. Ik heb namelijk problemen met mijn Iphone en nu probeer ik Itunes op mijn laptop opnieuw te installeren maar krijg tijdens de installatie de bijgaande melding. Heb je enig idee wat hier aan de hand is?post-47372-1417705664,1271_thumb.jpg

Geplaatst:
Hoi Kape,

Een backup heb ik nog niet gemaakt. Ik heb namelijk problemen met mijn Iphone en nu probeer ik Itunes op mijn laptop opnieuw te installeren maar krijg tijdens de installatie de bijgaande melding. Heb je enig idee wat hier aan de hand is?

Niet meteen een idee ... want aan Iphone of Itunes is niets gewijzigd tijdens de behandeling.
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.