Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet


Aanbevolen berichten

Beste,

Op mn nieuwe laptop heb ik kaspersky antivirus meegekregen.

Maar het automatisch updaten wil maar niet lukken.

Er staat dan database recent niet bijgewerkt of soms verouderd.

Nogtans staan de instellingen op automatisch bijwerken bij programmastart.

Mijn versie kaspersky antivirus 2013 versi14.0.04651(d) staat er en is volgens mij toch de laastste versie.

Handmatig updaten is geen probleem.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

Zijn er toevallig hier nog mensen die problemen ervaren met kaspersky anti virus op windows 8?

Heb nog een bijkomend probleem!

De functie om specifiek een map de scannen lukt niet meer. Dus wanneer er met de muis op een map rechts geklikt word kan je normaal kiezen om de map te scannen met kaspersky. maar dit kan niet meer aangevinkt worden. (staat grijs) Zie mn foto.

http://imageshack.com/a/img703/1162/9asm.jpg

Gisteren terug naar de winkel waar ik de laptop kocht hebben ze kaspersky opnieuw geinstalleerd en toen werkte deze functie weer.

Maar na de eerste updates ervan toen ik thuis kwam weer zelfde verhaal.

Alsook de automatische updates lukken ook niet.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Het lukt met niet om de tekst hier te plakken. Ik krijg ook een fatal error.

Maar als ik de tekst es plak in word dan heb ik meer dan 100 pagina's. Kan dit?

Ik heb eerder hier nog eens logbestandjes geplakt en kan me niet echt herinneren dat ik toen zoveel tekst had.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg deze melding Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in /home/pchelpfor/domains/pc-helpforum.be/public_html/includes/functions.php on line 2351

Wat kan ik doen?

Mvg Wes.

aangepast door wes45
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 100 pagina's lijkt het me logisch dat je dit niet kunt plaatsen ... dan is de beschikbare tijd te kort om dit in een bericht te plakken. Hang je bestand (logje) anders als bijlage aan een volgend bericht via "meer opties" en "beheer bijlagen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perfect gelukt ... maar niet echt veel aanduidingen van malware als (mogelijke) oorzaak van het probleem:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

  [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 ""=-;r64
 C:\ProgramData\APN;fs
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat het zoek.exe bezig was zag ik plots een pictogram verdwijnen van mijn bureaublad van ftdshow. Een codecpack die ik es heb gedownload.

Vreemd dat deze nu weg is.

Het zoek exe logje:

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 31-January-2014

Tool run by Gebruiker on vr 07/02/2014 at 13:39:52,02.

Microsoft Windows 8 6.2.9200 x64

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Users\Gebruiker\Desktop\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== System Restore Info ======================

7/02/2014 13:42:48 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

==== Deleting CLSID Registry Values ======================

==== Deleting Services ======================

==== Registry Fix Code x64 ======================

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]

""=-

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\ProgramData\APN deleted

C:\Users\Gebruiker\Downloads\SoftonicDownloader_voor_ffdshow.exe deleted

C:\Users\Gebruiker\Desktop\ffdshow_softonic09_2187612.exe deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]

"content_blocker@kaspersky.com"="C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 14.0.0\FFExt\content_blocker@kaspersky.com" [03/02/2014 17:33]

==== Firefox Extensions ======================

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox

- Default - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\yssl1ykn.default

FD6ACD9D85177259D442A0C4AC15F7B8 - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_12_0_0_44.dll - Shockwave Flash

2557FBC582910A71CDEB0F22886D118D - C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_12_0_0_43.dll - Shockwave Flash

F3B0E300AFC94E1A775A2D935A7D384F - C:\windows\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1207148.dll - Shockwave for Director / Shockwave for Director

==== Chrome Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions

dchlnpcodkpfdpacogkljefecpegganj - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 14.0.0\ChromeExt\urladvisor.crx[21/10/2013 19:49]

hghkgaeecgjhjkannahfamoehjmkjail - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 14.0.0\ChromeExt\content_blocker_chrome.crx[21/10/2013 19:49]

jagncdcchgajhfhijbbhecadmaiegcmh - C:\Program Files (x86)\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 14.0.0\ChromeExt\virtkbd.crx[03/02/2014 17:17]

==== Set IE to Default ======================

Old Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Start Page"="https://www.google.com"

"Default_Page_URL"="https://www.google.com"

New Values:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

"Default_Page_URL"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"

"Start Page"="https://www.google.com"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes

"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"

{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE10SR"

{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&startIndex={startIndex?}&startPage={startPage}"

==== Empty IE Cache ======================

C:\windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Administrator\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Default\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully

C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

C:\windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\yssl1ykn.default\Cache emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=3 folders=2 899894 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Administrator\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully

C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot

C:\windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\windows\Temp successfully emptied

C:\Users\GEBRUI~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on vr 07/02/2014 at 14:13:07,04 ======================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.