Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet

Aanbevolen berichten

Die codec was gedownload via een besmette Softonic:

C:\Users\Gebruiker\Downloads\SoftonicDownloader_voor_ffdshow.exe deleted

C:\Users\Gebruiker\Desktop\ffdshow_softonic09_2187612.exe deleted

... en werd dus verwijderd door zoek.exe.

Download 52147fb3b2536-AdwCleaner_99_3_16x16x32.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren

• Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Clean.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik moet zeggen dat mn kaspersky na zoek.exe te gebruiken al weer correct werkt volgens mij. Bij rechts klikken op een map kan ik weer aanvinken om te scannen met kaspersky. En volgens mij heeft de automatische update ook zn werk gedaan want heeft vandaag een update gedaan zonder dat ik dit manueel heb gedaan.

Alhoewel ik dit nog moet opvolgen.

Hier alvast het AdwCleaner logje:

# AdwCleaner v3.018 - Report created 07/02/2014 at 18:39:31

# Updated 28/01/2014 by Xplode

# Operating System : Windows 8 (64 bits)

# Username : Gebruiker - MININT-S8GF2PP

# Running from : C:\Users\Gebruiker\Desktop\adwcleaner.exe

# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKCU\Software\Softonic

Key Deleted : HKLM\Software\InstallIQ

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16537

-\\ Mozilla Firefox v26.0 (nl)

[ File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\yssl1ykn.default\prefs.js ]

-\\ Google Chrome v32.0.1700.107

[ File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

AdwCleaner[R0].txt - [1003 octets] - [07/02/2014 18:38:04]

AdwCleaner[s0].txt - [888 octets] - [07/02/2014 18:39:31]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt - [947 octets] ##########

aangepast door wes45
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag nog eens wat op de laptop aan het kijken en na een tijdje keek ik nog eens of kaspersky nu automatish de data base had bijgewerkt.

Dat is blijkbaar nog niet in orde. Update instellingen staan op updaten na programmastart. En kaspersky staat automatisch ingesteld dat hij moet opstarten bij opstart van de laptop. Toch krijg ik dan de melding dat de databases recent niet zijn bijgewerkt. Ik moet ze dan altijd handmatig bijwerken.

Is hier ook nog een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad heb ik dit bij de update instellingen gedaan in kaspersky zelf. Mijn instellingen staan zo aangevinkt.

updates automatisch downloaden en installeren.

Bij uitvoer modus voor updates:

"na programmastart"

Bij updatebron selecteren:

"Kaspersky Lab-updateservers"

Bij instellingen van gebruikersaccount configureren:

"Update starten via huidige gebruiker"

Dat staat toch goed denk ik?

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Kaspersky-gebruiker ... maar dit lijkt me - op basis van de meldingen - inderdaad een correcte instelling. Misschien eens even afwachten of hier andere Kaspersky-liefhebbers zijn die dit kunnen bevestigen. Zal wel even informeren bij de medewerkers-collega's of er daar Kasperskianen zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Kaspersky-gebruiker ... maar dit lijkt me - op basis van de meldingen - inderdaad een correcte instelling. Misschien eens even afwachten of hier andere Kaspersky-liefhebbers zijn die dit kunnen bevestigen. Zal wel even informeren bij de medewerkers-collega's of er daar Kasperskianen zitten ?

Alvast super bedankt om me tot hier terug op weg te helpen. Ik ben benieuwd of er hier nog mensen zijn die dit zelfde probleem ervaren. Mvg wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.