Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet

Aanbevolen berichten

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tja mn laptop ligt nu al 2 keer een uur aan vandaag en nog steeds heeft deze niet automatisch een database update gedaan.

Er staat weer recent niet bijgewerkt. Zal het weer manueel moeten gaan doen want dat lukt altijd.

Jammer nu moet ik er altijd aan denken om dit niet te vergeten.

Nog een vraagje omtrent hier mn eerder probleem dat aan een besmette softonic download lag.

Dat was mn allereerste download voor mn pc. Hoe komt het dat Kaspersky dit al direct over het hoofd zag?

mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Op mn nieuwe laptop heb ik kaspersky antivirus meegekregen.

Heb je al gecontroleerd of dit niet om een 30 dagen trial gaat, die verlopen is en daarom niet meer geupdate kan worden?

Is dit niet het geval en beschik je over een licentie upgrade dan als eerste naar de 2014 versie.

Inmiddels is Kasperksy Anti-Virus 2014 uit, en wanneer je een geldige licentie hebt kan je gewoon upgraden naar de laatste versie.

verwijder als eerste eens de 2013 versie via start > configuratiescherm > software en herstart daarna tweemaal de computer.

Download vervolgens via de onderstaande link de laatste versie van Kasperksy Anti-Virus 2014 en installeer deze, je kan gewoon de licentie van de 2013 versie gebruiken.

http://trial.kaspersky-labs.com/trial/registered/3VTVOQQ7SXME3Y4VO5II/kav14.0.0.4651nl-nl.exe

aangepast door Maxstar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, nee het is de laatste nieuwe versie en heb een sleutel voor een jaar. Heb nog 341dagen resterend staat er. Dus dit is ok.

MAAR, zoals kape hier al eerder zijn waren er problemen met Kaspersky zelf die zouden opgelost zijn.

Misschien zijn deze nog niet opgelost?? Want als ik naar de homepage of eender welke support van Kaspersky wil gaan kan hij de pagina niet laden. Om uit te sluiten dat het niet aan mn laptop ligt heb ik es mn oude vaste pc opgestart en daar kan ik ook geen enkele pagina laden van Kaspersky. Verder werkt internet perfect.

Dus misschien ligt het aan Kaspersky zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier werken de websites van Kaspersky zonder problemen, en deze staan echter geheel los van de update-servers dus daar zal het probleem niet aan liggen.

Mijn advies is toch om Kaspersky even in zijn geheel te verwijderen, en opnieuw te installeren dit om een corrupte installatie te kunnen uitsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik naar de homepage of eender welke support van Kaspersky wil gaan kan hij de pagina niet laden. Om uit te sluiten dat het niet aan mn laptop ligt heb ik es mn oude vaste pc opgestart en daar kan ik ook geen enkele pagina laden van Kaspersky. Verder werkt internet perfect.

Hallo,

Hier werken de websites van Kaspersky zonder problemen

Bij mij zelfde probleem zowel in Google Chrome als IE kan ik geen pagina van Kaspersky laden. En dat was gisterenavond ook al zo. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.