Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet

Aanbevolen berichten

probeer allemaal nog maar eens, ik heb net gebeld en dit is het antwoord:

na lang wachten en drie muziekjes te hebben beluisterd: "meneer? wij hebben het hier getest en het lukt bij ons wel, maar wij gaan een dossier openen."

het dossier is dus aangemaakt en ik heb ondertussen nog eens geprobeerd en nu lukt het dus wel.

screenshot: [ATTACH=CONFIG]30259[/ATTACH]

- - - Updated - - -

heel merkwaardig dat na een simpel telefoontje het plots wel lukt, tiens tiens, het zal daar toch wel even aan het waaien zijn geweest denk ik

- - - Updated - - -

Natuurlijk weet ik nog niet of andere klanten van Telenet de pagina's van Kaspersky kunnen laden, ik zou zeggen probeer het even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Fijn werk ... als Kaspersky nu ook bij de andere gebruikers werkt, heb je ze een geweldige dienst bewezen. Je zal maar Kaspersky-gebruiker zijn en (gedurende hoe lang misschien) geen updates meer binnenkrijgen via je provider en door een fout van deze provider. Schadevergoeding vragen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer allemaal nog maar eens, ik heb net gebeld

heel merkwaardig dat na een simpel telefoontje het plots wel lukt, tiens tiens, het zal daar toch wel even aan het waaien zijn geweest denk ik

- - - Updated - - -

Natuurlijk weet ik nog niet of andere klanten van Telenet de pagina's van Kaspersky kunnen laden, ik zou zeggen probeer het even.

Fijn werk ... als Kaspersky nu ook bij de andere gebruikers werkt, heb je ze een geweldige dienst bewezen. Je zal maar Kaspersky-gebruiker zijn en (gedurende hoe lang misschien) geen updates meer binnenkrijgen via je provider en door een fout van deze provider. Schadevergoeding vragen ???

Kaspersky verschijnt weer in volle glorie op mijn scherm. :top:

Nu nog afwachten of het probleem bij wes omtrent de Updates ook opgelost is hierdoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij lukt het nog steeds om op de site van kaspersky te komen!

Alleen wil kaspersky nog steeds niet automatisch gaan updaten.

Heb intussen eens mailtje gestuurd naar de support van kaspersky.

Hun oplossing:

wellicht helpt het als u eens de Update instellingen hersteld.

Hiervoor dient u het Kaspersky scherm te openen en rechts onderin te kiezen voor 'Instellingen'. Bij de Algemene instellingen ziet u onderin de optie om de instellingen te herstellen, klik hierop en zorg ervoor dat verderop in de wizard alleen de optie voor Update is aangevinkt.

Als u dan verder gaat zullen de Update instellingen worden teruggezet naar de standaardinstellingen.

Helaas nog niet gelukt. Ik wacht hun volgende oplossing af of indien er hier nog suggesties zijn?

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe oplossing:

- Verwijder mogelijk incompatible software.

Malwarebytes Anti-Malware versie 1.75.0.1300

Mocht dit het probleem niet verhelpen, stelt u dan eens handmatige DNS in binnen de eigenschappen van uw netwerk verbinding. Volgens het systeem rapport gebruikt u de draadloze netwerkverbinding, ik wil u dan ook adviseren om onderstaande DNS op te geven als handmatige DNS in de eigenschappen van uw draadloze netwerkverbinding.

Helaas na verwijderen malwarebytes nog niet gelukt maar ik zou het volgende willen proberen met die DNS. Ik heb enkele cijfers gekregen

maar ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen. Ik heb een Dlink router. Kan iemand met uitleggen hoe ik dat moet doen?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk model van DLink is het juist?

Dan kunnen we de handleiding opzoeken en je heel gericht verder helpen.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

- - - Updated - - -

Maar wat zie ik net? Blijkbaar heeft mn antivirus zich nu toch automatisch geupdate.

Vrouw is op laptop geweest en zij komt nooit aan het antivirus en zie dat kaspersky database bijgewerkt is vanmorgen.

Zou die malwarebytes dan toch de schuldige kunnen zijn?

Ik wacht nog eventjes af. Indien het terug niet lukt kunnen we misschien dan hier weer verder op werken met die ipconfig. Ok

Mvg Wes.

ipconfig.txt

aangepast door wes45
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou die malwarebytes dan toch de schuldige kunnen zijn?
Dat denk ik niet want malwarebytes is een 100% veilig programma.

Vermoedelijk lag de fout toch bij de DNS servers van je provider maar die gaan dat natuulijk niet willen toegeven.

Het kan geen kwaad om de DNS servers van Open-DNS (208.67.222.222 en 208.67.220.220) of Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) te gebruiken ipv deze van je provider.

De DNS servers moet je aanpassen in de router.

Als je daarbij hulp nodig hebt, geef dan het juiste model en type op van je D-Link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.