Ga naar inhoud

Kaspersky anti virus automatische update lukt niet

Aanbevolen berichten

Tja dat lost niet echt mn probleem op. Is dit niet meer voor prolemen als je totaal niet kan updaten?

Bij mij gaan de manuele updates altijd direct. Alleen wil de automatsche update functie niet altijd mee.

Nu heb ik weer een automatische gehad terwijl het met 2 dagen niet lukte. Dus bij mij gaat het de ene keer wel en de andere keer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste,

Zijn er toevallig hier nog mensen die problemen ervaren met kaspersky anti virus op windows 8?

Heb nog een bijkomend probleem!

De functie om specifiek een map de scannen lukt niet meer. Dus wanneer er met de muis op een map rechts geklikt word kan je normaal kiezen om de map te scannen met kaspersky. maar dit kan niet meer aangevinkt worden. (staat grijs) Zie mn foto.

http://imageshack.com/a/img703/1162/9asm.jpg

Gisteren terug naar de winkel waar ik de laptop kocht hebben ze kaspersky opnieuw geinstalleerd en toen werkte deze functie weer.

Maar na de eerste updates ervan toen ik thuis kwam weer zelfde verhaal.

Alsook de automatische updates lukken ook niet.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?

Alvast bedankt.

Mvg Wes.

Da zou kunnen. Vandaag heeft hij terug een auto update gedaan.

Maar wat ik nu weer zie is zoals mn eerste problemen dat ik terug geen enkel map meer kan scannen door recht met de muis erop te klikken.

Kaspersky begint bij mij serieus afgedaan te hebben hoor.

Ik ben nu mn pc nog eens aan het scannen met malwarebytes. Zal effe zien of hier terug iets van malware op mn laptop zal staan.

Al zou me dat verwonderen want heb nog haast niks gedaan met mn laptop.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Malwarebytes vond geen kwaadaardige dingen op mn laptop.

Dan nog es terug adw cleaner laten doen op mn laptop.

Paar dingen gevonden en nadien werkte het terug als ik recht met muis op een map klik.

Kan ik terug die map appart gaan scannen met kaspersky.

Vreemd waar die problemen toch altijd vandaan komen.

Zie hier mn adw logje iemand een idee?

# AdwCleaner v3.019 - Report created 24/02/2014 at 21:24:53

# Updated 17/02/2014 by Xplode

# Operating System : Windows 8 (64 bits)

# Username : Gebruiker - MININT-S8GF2PP

# Running from : C:\Users\Gebruiker\Downloads\adwcleaner.exe

# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16798

-\\ Mozilla Firefox v27.0.1 (nl)

[ File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\yssl1ykn.default\prefs.js ]

-\\ Google Chrome v33.0.1750.117

[ File : C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

AdwCleaner[R0].txt - [1052 octets] - [24/02/2014 21:23:23]

AdwCleaner[s0].txt - [979 octets] - [24/02/2014 21:24:53]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt - [1038 octets] ##########

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij niet echt problemen denk ik. De laptop is nieuw en is nu misschien 1maand oud. Alsook mn licentie van kaspersky.

Wel heb ik altijd een vlaggetje rechts onder mn scherm met melding voor onderhoud. Wanneer ik daarop klik staat er dan een klokle bij het vlaggetje. Dan zie je dat onderhoud bezig is maar dat blijft daar maar staan. Misschien is dat wel normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu getest heb is het volgende. Ik weet niet meer die keren dat mn kaspersky wel automatisch update of mn laptop toen op netstroom aangesloten was of niet.

Nu heb ik het getest en het blijkt dat mn kaspersky wel opdate als mn laptop aangesloten is via mn netstroom adapter.

Nu heb ik het 3 keer geprobeerd. Via batterijspanning geen enkele keer een automatische update.

Wanneer ik de voeding aansluit heb ik vrijwel onmiddellijk een update. Mn batterijspanning mag zo goed als vol zijn hoor.

Zelfs dan moet ik toch nog mn voeding aansluiten zodat kaspersky dan zn automatische database update doet.

Je kan in de instellingen van kaspersky uitvinken om updates en scans uit te stellen wanneer er op batterijspanning gewerkt word.

Dus dit zou ok moeten zijn.

Ik heb dit ook aan de kaspersky support gemeld dus ik wacht ook hun oplossing af.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel heb ik altijd een vlaggetje rechts onder mn scherm met melding voor onderhoud. Wanneer ik daarop klik staat er dan een klokle bij het vlaggetje. Dan zie je dat onderhoud bezig is maar dat blijft daar maar staan. Misschien is dat wel normaal?

Als je op het vlaggetje klikt krijg je een venster waarin info staat.

Je kan verder op elke info klikken om naar de bewuste melding of onderhoud te gaan.

post-23245-1417705692,5368_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Maar dit is nu opgelost. De melding die ik kreeg was voor onderhoud en waarschijnlijk gaf ik deze geen tijd genoeg.

Na mn laptop een 2tal uurtjes laten aanstaan was de melding weg.

Nu nog de rest van mn probleem die nog niet opgelost is.

Mvg Wes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.