Ga naar inhoud

ACER ASPIRE 5735Z - zwart beeld


fb358727

Aanbevolen berichten

Hoi, Heb een probleem met mijn ACER en vindt de oplossing niet !

Sedert vrijdag is mijn ACER aspire 5735Z plots haar beeld zwart geworden. Met een zaklamp zie ik wel nog alles op het beeld maar donker!

Ik heb een externe monitor aangesloten en daarop is mijn beeld prima, de pc werkt heel normaal op dit extra scherm.

Vandaag heb ik dus een nieuwe inverter geplaatst die ik besteld had gisteren omdat dit de meest voor de hand liggende oorzaak kon zijn.

Mijn Grafische kaart draait prima (de koeler toch!) endus mits het externe beeld in orde blijft is er 'denk ik' aan de Grafische kaart niks mis.

Ik heb ook de kabel naar de monitor op de pc losgemaakt en terug goed aangesloten...geen resultaat...beeld blijft donker zwart.

Tevens denk ik ook niet direct dat het scherm stuk is, maar de toesten 'fn-F5' enz of 'fn, licht +, lichtsterkte - enz' werken niet.

Wel krijg je het blokje te zien waar je de keuze kan maken of je wil projecteren, of dat de laptop zelf haar beeld moet weergeven enz, zoals het hoort !

Weet niemand nog een test waarbij ik kan achterhalen wat de oorzaak is van dit zwart beeld, of is de grafsiche kaart toch defect ?, ze zit op het moederbord en kan niet vervangen worden...

tks:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.