Ga naar inhoud

Recovery schijf D is vol

JHK

Aanbevolen berichten

Tja, daar zit wel iets in. Ik zal een echte/normale vraag formuleren: bij de aanschaf van mijn Dell XPS 420 was Vista voorgeinstalleerd met de d schijf als recovery (geen dvd / cd meegeleverd). Later heb ik Windows 7 geinstalleerd, wel met een DVD (en die heb ik ook nog). Echter maakt het systeem backups naar de d schijf die inmiddels vol is.

Op deze schijf staan de volgende mappen

post-42609-1417705664,3974_thumb.jpg

Is dit informatie waar je iets mee kunt? Of moet de inhoud van de mappen ook doorgestuurd worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ('k herhaal: 'als') je inderdaad nu Windows 7 gebruikt tot volle tevredenheid dan heb je die gegevens op de recoveryschijf niet langer nodig (je gebruikt Vista immers toch niet/nooit meer)

Dan zou ik in jouw geval op je d-schijf op zoek gaan naar de laatste backups van je Win 7 en al de rest wissen. Dan heb je vermoedelijk terug plaats zat. (je houdt er - laten we zeggen - 2 of 3 van)

Je moet er dan wel zeker van zijn dat op de D inderdaad die recovery van je Vista staat. (je kan vb controleren of de data van de bestanden ervan niet NA de in gebruik name van je Dell-aanschaf zijn)

Wil je veilig spelen: zet die bestanden dan eerst op een andere schijf (intern of extern) of DVD over en wis ze daarna pas. Zo kan je nog altijd terug in-geval-van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.