Ga naar inhoud

Printer HP PSC 1215 All in One werkt niet meer


didierbank1

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Sinds een hele tijd werkt mijn printer niet meer. Als ik een afdruk wil maken, krijg ik de melding (systeemfout). Ik heb de stekker eruit getrokken.

De kabels eruit en erin gestopt, dus ik weet het ook niet meer. De cartridgen zitten er al een tijd in, ik weet niet of dit ook met het probleem te maken kan hebben, ze zullen inmiddels wel uitgedroogd zijn.

Mvg,

D. Bank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook maar even hardop mee: (vertel ook eerst even wèlke printer je hebt, welke windows en is hij draadloos of via usb?)

Heb je bij die printer een soort printerwerkset (progje) waarmee je de stand van je inkthoeveelheid kan zien en kan je misschien een printkop-reiniging in gang zetten?

Mogelijk is het te lang geleden, maar 'k dacht even: brengt een herstelpunt terugzetten geen oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je bij die printer een soort printerwerkset (progje) waarmee je de stand van je inkthoeveelheid kan zien en kan je misschien een printkop-reiniging in gang zetten?

Mogelijk is het te lang geleden, maar 'k dacht even: brengt een herstelpunt terugzetten geen oplossing?

Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Ik heb een tijdje geleden de printer van mijn computer verwijderd, maar kan nu niet meer via de cd rom de printer installeren.
Staat de software van je printer nog op de PC of heb je die reeds verwijderd via start-> configuratiescherm-> software?
Ja er staat nog software van mijn printer op mijn computer

Wat versta je onder " de printer van mijn computer verwijderd?

Als de software nog aanwezig is waarom wil je dan de printer installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.