Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Telkenmale ik gmail open moet ik steeds mijn gebruikersnaam en wachtwoord opgeven. Hoe kan ik dit instellen opdat dit automatisch zou gebeuren? Heb "onthouden op deze computer" aangevinkt.

Met mijn voorafgaandelijke dank.

Geplaatst:
Zet een vinkje bij 'Onthouden op deze computer.' Misschien dat het zo werkt. Zoniet, laat het even weten.
Stond al in het eerste bericht dat dit niet werkte, Lolleflikker :s Andere suggestie, dan maar :)
Geplaatst:

Ik kan je trouwens ten zeerste aanbevelen FireFox niet te gebruiken, maar Internet Explorer. Waarom? Veel mensen, bijna iedereen zeggen dat IE een groot beveiligingslek heeft, traag is, en niet voldoet aan de normale codes. Wel, in de nieuwste versie 8 zijn de codes al voor een zeer groot deel goed gemaakt. En van dat beveiligingslek klopt niet! Dat is echt zo, test maar eens! Ga maar eens naar een site met FireFox waar je gegarandeerd virussen of spyware van krijgt. Ga dan naar diezelfde site met IE en wat blijkt? je zal wel spyware treffen bij het IE, maar minder dan bij FireFox. En van de traagheid kan je al zeker niets zeggen! IE werkt gewoon véél sneller dan FireFox! Nu moeten jullie niet op m'n kap gaan zitten om te zeggen dat dit geen waar is! Want het is wel zo! Ook wil ik hier nog even vlug iets aan toevoegen. Gebruik nooit Netscape Navigator! Dat programma kan gewoon niets! En ondersteund maar weinig.

Geplaatst:

ik gebruik al jaren ff en heb nog nooit problemen gehad. trouwens, is ie8 al op de markt of is het nog de beta versie?

Ik zou toch maar oppassen met dergelijke beweringen!

Geplaatst:
trouwens, is ie8 al op de markt of is het nog de beta versie?
Het is nog maar de beta 2 van IE8 en nog geen definitieve versie.

En wat de snelheid betreft :

Ook de snelheid van de browser moet omhoog. Of dat gaat lukken, is nog maar de vraag aangezien de bèta 2 nog niet klaar is voor serieuze snelheidstests.
Bron : ZDnet - 24.10.2008 (vandaag dus).

En wat Netscape Navigator betreft : dat is wel helemaal "oude koek". AOL heeft de ontwikkeling en verdeling op 1 maart 2008 stopgezet en beveelt nu zelf o.m. Flock of Firefox aan. Geen sprake meer van Netscape-downloads. Waar hebben we het dan nog over :s

Ik zou toch maar oppassen met dergelijke beweringen!
Helemaal mee eens. Beetje onnauwkeurig ... op zijn minst :s
Geplaatst:

Maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost...

U begrijpt dat het vervelend is om steeds maar mijn gebruikersnaam en wachtwoord te moeten intikken. Zou dit iets met de instellingen te maken hebben? En zo ja, wat kan ik er aan doen???

Geplaatst:

Klopt, maar de waarheid heeft zijn rechten. Daar ben je uiteraard niets mee, maar met halve adviezen ook niet.

Toch nog even verder gedolven naar eventuele oplossingen voor je probleem en ergens diep verscholen bij GMail deze (Engelse) methode gevonden, die voor een gelijkaardig probleem (maar wel indien je via POP je mails binnenhaalt) werd voorgesteld. Het 2de en 3de punt lijkt me interessant om ook in jouw geval eens uit te proberen :

"If you are receiving several prompts to enter your username and

password for POP access or your Username and Password are not being accepted, please follow the steps below to resolve the problem:

1. Disable all POP clients you're using to read Gmail messages. (If you

use one at work and one at home, please disable both.)

2. From the computer on which your POP logins are failing, visit

http://www.google.com/accounts/DisplayUnlockCaptcha

3. Enter your Gmail username and password, and the letters in the

distorted picture.

4. Once you have successfully logged in, restart your mail client and

try to download your mail.

This should remove the captcha blocking your POP client."

Zeker het proberen waard ...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.