Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een TeckNet 10 poort usb hub.op het dooske staat er dat de totale stroom van 5V 900mAh niet mag overschreden worden om stabiel te werken..bijgeleverd 48Watt adapter.

(For stable operation, devices connected to this hub should not exceed a combined current of 5V 900mAh. comes with 48Watt power adapter.)

Kan ik dan daar 10x bitfury's usb inpluggen? 1bitfury usb=2.5watt and 500mA

(Electricity consumption only 2.5 watts (500mA) - powered by the USB port)

mvg Andy.

Geplaatst:

Hoi Andy,

For stable operation, devices connected to this hub should not exceed a combined current of 5V 900mAh.

Hier word vermeld dat alle aangesloten apparaten samen niet meer dan 900mAH mogen verbruiken.

Als 1 bitfury maximaal 500mAh verbuikt en je wil er tien op gaan aansluiten kom je op een verbruik van 5000mAh enn volgens de specificaties kan dit niet.

Geplaatst:

hi,ik heb er nu 2 op zitten zonder pobleem,the hub is beveiligd met een fuse,wat is het ergste dat zou kunnen gebeuren indien er ik 3 insteek?Ik zou dus als een hub(10port) moeten vinden die 10x500ma=5000ma moet zijn ?combined current of 5V 5000ma(of meer)

waar ga ik da vinden :D ?

Geplaatst:

Heb net de USB 3.0 specificaties eens bekeken

[TABLE=class: wikitable]

[TR]

[TD]USB 3.0[/TD]

[TD]900 mA[/TD]

[TD]5 V[/TD]

[TD]4.5 W[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Je zou zo denken dat de gegevens gelden voor 1 USB poort, Want waarom zouden ze een 4000mAh adapter meeleveren als er maar maximaal 900mAH van gebruikt zou mogen worden:hmmmm:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.