Ga naar inhoud

Spellingscontrole werkt niet meer

DUSKvsDAWN

Aanbevolen berichten

Het gaat dus om een Asus laptop?

De temperaturen van moederbord en processor zijn aan de hoge kant.

Dat kan veroorzaakt worden door stof.

Maar we gaan eerst verder met je probleem omtrent Word.

De installatiedatum van Windows is 07/02/2014, dus gisteren,.

Volgens het logje is er geen optisch station aanwezig, een dvd-rom dus.

Klopt het dat je dan een fabrieksherstel uitgevoerd hebt ?

Heb je na het uitvoeren van dat fabrieksherstel enkel Office 2013 geïnstalleerd of nog andere versies?

Office 2013 is dat een downloadversie of........?

Je hebt een tweede partitie ( D- schijf) ik neem aan dat je map "mijn documenten" en al je bestanden daar op staan?

Om uit te sluiten dat virussen / malware de oorzaak zijn mag je ook onderstaande uitvoeren ( de software veroorzaakt geen virussen, wordt op dit forum altijd gebruikt).

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

aangepast door clarkie
RSIT logje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat dus om een Asus laptop?

De temperaturen van moederbord en processor zijn aan de hoge kant.

Dat kan veroorzaakt worden door stof.

Maar we gaan eerst verder met je probleem omtrent Word.

De installatiedatum van Windows is 07/02/2014, dus gisteren,.

Volgens het logje is er geen optisch station aanwezig, een dvd-rom dus.

Klopt het dat je dan een fabrieksherstel uitgevoerd hebt ?

Heb je na het uitvoeren van dat fabrieksherstel enkel Office 2013 geïnstalleerd of nog andere versies?

Office 2013 is dat een downloadversie of........?

Je hebt een tweede partitie ( D- schijf) ik neem aan dat je map "mijn documenten" en al je bestanden daar op staan?

Om uit te sluiten dat virussen / malware de oorzaak zijn mag je ook onderstaande uitvoeren ( de software veroorzaakt geen virussen, wordt op dit forum altijd gebruikt).

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

De temperatuur komt niet door stof,dit komt omdat hij vaak op de stoel staat en daardoor heet wordt. Ja, heb ik wel eens uitgevoerd en meerdere versies van Word geprobeerd daarna. Met allemaal hetzelfde probleem. Als het goed is heb ik geen optisch station meer, wel gehad. Ja, ik geef toe, ik heb sowieso geen legitieme versies, simpelweg omdat ik daar gewoon geen geld voor heb. Op mijn D schijf staan inderdaad alle belangrijke dingen. Ik betwijfel eerlijk gezegd dat virussen en malware het probleem zijn. Er is overigens wel een probleem bij gekomen.

Namelijk: Skype. Als hij al berichten verstuurt duurt het VEEL te lang. Al opnieuw geïnstalleerd, laptop opgeschoond, niks. Ik wilde namelijk mijn wachtwoord veranderen en hij zei dat er netwerk problemen zijn, terwijl de rest gewoon goed werkt. Ook al probleemoplossing gedaan, en hij zei dat het was opgelost, maar niet dus. Ik heb geen idee wat er gaande is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De temperatuur komt niet door stof,dit komt omdat hij vaak op de stoel staat en daardoor heet wordt. Ja, heb ik wel eens uitgevoerd en meerdere versies van Word geprobeerd daarna. Met allemaal hetzelfde probleem. Als het goed is heb ik geen optisch station meer, wel gehad. Ja, ik geef toe, ik heb sowieso geen legitieme versies, simpelweg omdat ik daar gewoon geen geld voor heb. Op mijn D schijf staan inderdaad alle belangrijke dingen. Ik betwijfel eerlijk gezegd dat virussen en malware het probleem zijn. Er is overigens wel een probleem bij gekomen.

Namelijk: Skype. Als hij al berichten verstuurt duurt het VEEL te lang. Al opnieuw geïnstalleerd, laptop opgeschoond, niks. Ik wilde namelijk mijn wachtwoord veranderen en hij zei dat er netwerk problemen zijn, terwijl de rest gewoon goed werkt. Ook al probleemoplossing gedaan, en hij zei dat het was opgelost, maar niet dus. Ik heb geen idee wat er gaande is...

Het skype probleem is inmiddels opgelost. Het bleek aan de wifi van mn vriendin te liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het spijt mij zeer maar in dat geval moeten wij deze discussie sluiten.

Het gebruik van een illegaal windows besturingssysteem is een schending van de wetgeving op het copyright.

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

Vriendelijke groeten,

Kweezie Wabbit.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.