Ga naar inhoud

i7 3770 3.40 ghz Normale temperaturen?


Mccreesh

Aanbevolen berichten

Hallo dames & heren,

Ik ben Daniel, ik heb recent een probleempje met mijn CPU temperatuur dat hopelijk makkelijk op te lossen is.

De laatste week zodra ik mijn Alienware x51 opstart lopen de temperaturen al snel omhoog. Tijdens het internetten alweer 60-70c. (momenteel 64c)

Ik heb het vandaag opengemaakt en het stof verwijderd, veel zat er niet in. Alles geupdate, andere plek voor mijn computer uitgezocht.

Dit zijn wat specificaties van mijn computer:

Intel Core i7-3770 3.40 Ghz CPU

2x 8 GB DDR3-SDRAM 1600 Mhz

GTX 660 videokaart

Ik heb deze computer nu al een jaar en voor het eerst dat ik er een probleempje mee heb. Ik neem aan dat idle 64c niet normaal is? Ik hoor ook mijn ventilators ietjes harder als normaal. En één daarvan geeft laatst ook een heel erg zacht getril.

Erg bedankt voor het lezen, en hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!

Als je meer informatie nodig hebt post ik het hier onder wel.

Daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daniel,

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.