Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb sinds een aantal weken last van deze pieptoon bij iedere toetsaanslag.

Ik heb via apparaatbeheer, ''Beep'' proberen te stoppen, maar dit lukt niet.

Ook las ik ergens over verschillende toetscombinaties die het problemen zouden kunnen verhelpen, maar tot nu toe allen zonder effect.

Wanneer ik mijn laptop voor of op school wil gebruiken is het natuurlijk erg irritant om non-stop die piep te horen.

Ik hoop dat iemand hier me met dit probleem kan helpen.

Bvd

Geplaatst:

De rechter shift- toets 8 seconden ingedrukt houden had je dat al geprobeerd?

Of via Configuratiescherm-> toegankelijkheidsopties->toetsenbord, het vinkje verwijderen bij filtertoetsen inschakelen ?

Geplaatst:

Nee dit heb ik nog niet gedaan, wel ben ik met Dell Tech Support bezig, maar niet ivm accu.

Zou het piepje het gevolg van de accu kunnen zijn? Neem aan dat ik de accu zelf kan vervangen?

Geplaatst:

Zou het piepje het gevolg van de accu kunnen zijn?

Geen flauw idee van.

Best laat je de laptop nakijken door een Pc- hersteller als het om een hardwareprobleem gaat.

Indien de batterij toch de oorzaak zou zijn kan je die inderdaad zelf vervangen.

Geplaatst:

Je hebt in een ander topic ( zie bericht 4) al een controle op virussen en malware laten uitvoeren en buiten de tip in dit topic weet ik het helaas ook niet meer.

Misschien zijn er nog andere leden die je een tip kunnen geven.....

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.