Ga naar inhoud

medion akoya p5202e win 8 start telkens opnieuw op na geen gebruik

dreweb

Aanbevolen berichten

we hebben een nieuwe medion akoya p5202e aangekocht met originele windows 8 voorgeinstalleerd in de winkel

probleem is nu, alles werkt perfect zolang je ermee werkt

laat je hem 5minuten aanliggen en je komt terug is hij telkens opnieuw opgestart na een foutmelding in windows

en dit doet hij continue zolang je er niet aankomt en gewoon laat aanliggen.

memory,hd en alle andere hardware is al uitgelezen en toont geen geen gebreken of defecten

toestel is 4maand oud.

binnen gedaan in de winkel (saturn) maar willen er niet naartoe kijken, hebben ons enkel vermeld dat je het thuis moet doen en moet iets te maken hebben met energy instelling.

moest het probleem niet op te lossen zijn, mogen we bellen vanuit thuis naar de winkel.

heeft er iemand hier al eens hetzelfde probleem mee gemaakt, windows8 is voor mij niet bekend om in de instellingen te zoeken, nog niet gewend.

gegevens pc:

medion akoya p5202E

I7 3770

8gb

1td hd

nvidea GT620 1gb

windows8

alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke foutmelding krijg je?

Verder is het wel heel straf dat je van Saturn zo een antwoord krijgt voor een PC die nog maar 4 maand is en dus in garantie.

Druk de Windows en x- toets tegelijk in, in het menu dat je dan links beneden krijgt klik je op energiebeheer.

Klik in het volgende venster op de schema- instellingen wijzigen.

Zet dan bij de computer in slaapstand zetten: NOOIT.

Klik dan daar ook eens op geavanceerde energie- instellingen wijzigen.

Controleer dan of bij harde schijf NOOIT staat.

Via deze link kan je alles omtrent de slaapstand en sluimerstand uitschakelen nog eens nalezen.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

alles staat op nooit of uitgeschakeld in energy instellingen

melding van pc bij opstarten:

registry-error

alsook log files gevonden op datum met volgende problemen.

bugcheck

kernel pnp

device setup

eventlog

servive control

distributedcom

toestel is van mij pa, aangekocht januari, dus zeker nog geen 3maand oud

er word niet specifieks belastend mee gedaan, enkel mail, en internet, tekstverwerking,muziek

geen games of zware grafische programmas.

is wel enkel zeer vervelend dat hij telkens opnieuw opstart bij gewoon aan te laten liggen.

inderdaad is nu onlangs veranderd naar media-markt ipv saturn, zeer mooie hulp of garantie voor mensen die er niets van kennen, pc staat hier nu bij mij om eens te kijken, maar win8 is voor mij ook niet gekend.ik zei 4maand maar hij is aang

ekocht op 8januari 2014.

hopelijk ben je iets wijzer met de foutcode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn die problemen er al sinds de aankoop van die PC?

Voer ook onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.