Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik krijg mijn printer HP deskjet815c maar niet geinstalleerd op mijn pc HP Pavillon. bij mijn vorige pc was deze printer verbonden met een parallelle kabel. op mijn huidige pc staat geen parallelle aansluiting op. in de winkel hebben ze me dan een kabel verkocht met aan de ene kant een parallelle aansluiting voor de printer en aan de andere kant een usb voor aansluiting op de pc. maar dit werkt totaal niet. weet iemand de oplossing? voor het weinige dat ik moet afdrukken volstaat voor mij deze printer.

Geplaatst:

Zat er bij die adapter voor parallel - USB geen CD bij? Die zou je dan eerst moeten installeren. Je moet dan de setup van de HP niet installeren.

Geplaatst:

de drivers van hp zijn gedownload en de cd die bij de adapter zat is geinstalleerd. volgens de handleiding moest ik die cd enkel in de cd rom speler steken en die zou zich uit zichzelf instaleren. mijn pc draait op windows xp. maar toch werkt mijn printer niet

Geplaatst:
de drivers van hp zijn gedownload en de cd die bij de adapter zat is geinstalleerd. volgens de handleiding moest ik die cd enkel in de cd rom speler steken en die zou zich uit zichzelf instaleren. mijn pc draait op windows xp. maar toch werkt mijn printer niet

En heeft het zich ook uit zichzelf geïnstaleerd?

Geplaatst:

Kijk eens in het startmenu, software in het configuratiescherm en in de map Program Files. Kijk eens of daar iets staat met de naam (merk) van de adapter. Als dit het geval is zal dit wel geïnstalleerd zijn.

Geplaatst:

ik vind in de software nergens een naam die er op trekt, kvermoed dus dat dit niet geinstalleerd zal zijn.

op de cd staat een map driver op, in deze map driver zitten 7 bestanden

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.