Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die back-up van januari is die ook gemaakt op de G-schijf of op de andere?

Ik ken de software zelf niet, zal eens de collega's vragen of zij ervaring hebben met cobain.

Heb je als test al eens andere back-up software geprobeerd op die schijf?

Geplaatst:

De back up van januari heb ik hier toch met cobian kunnen op plaatsen.

Heb geprobeerd om via Windows herstel een herstel station te maken op die schijf en dat lukte ook niet.

Nadien bleek er plots maar 31 gb ruimte te zijn op de schijf.Heb in schijfbeheer gezien dat Windows een partitie had aangemaakt en de schijf geformatteerd had naar fat.

Heb ze nu terug volledig blank.

Geplaatst:

Vanmorgen heb ik een oudere usb2 schijf genomen

Ik vermoed dat er iets scheelt aan de nieuwe usb 3 schijf

Een collega heeft je topic bekeken en denkt dat de fout eerder de harde schijf zelf is.

Je hebt vermeld dat het om een nieuwe schijf gaat, dan is die in garantie, maak er gebruik van.

Geplaatst:

Het kan bijna niet anders dan de schijf zijn,heb de schijf in een andere pc geformatteerd en dan beginnen er naar schrijven op die pc met usb2.Alles gaat goed tot op het moment dat ik files groter dan 4GB wil gaan schrijven,dan krijg ik ook op die andere pc de melding de time out van de semafoor is verlopen.Heb heir al op google vluchtig op gezocht en het komt nog wel voor maar een echte oplossing heb ik nog iet gevonden.Mocht er nu geformatteerd zijn in FAT dan zou ik dat aannemen,maar niet in NTFS.

Ga nu op de site van seagate eens kijken of ik daar wijzer kan worden alvorens ik de schijf terug naar de winkel doe.

Geplaatst:

Van de seagate site drie programma's gedownload en het belangrijkste geeft zelfs aan dat er geen externe usb schijf is aangesloten.Een cleanprogramma van Seagate vind de schijf wel maar kan ze niet bewerken.

Reden genoeg om de schijf terug te doen,zal +/-3 weken duren eer ik ze terug heb.Ik sluit deze en heropen indien nodig.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.