Ga naar inhoud

AAdBollockunWAtch 3.0: chrome extensie


Aanbevolen berichten

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chrdefaults;
chromelook; 

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 15-February-2014

Tool run by HP_Administrator on zo 16/02/2014 at 19:15:02,90.

Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600 Service Pack 2 x86

Running in: Normal Mode Internet Access Detected

Launched: C:\Documents and Settings\HP_Administrator.UW-313AD20DCB0A\Mijn documenten\Downloads\zoek.exe [scan all users] [script inserted]

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2014-02-16-124250.log 31121 bytes

C:\zoek-results2014-02-16-131035.log 11143 bytes

==== Suspicious Entries Found ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\GloballyOpenPorts\List]

"58640:TCP"="58640:TCP:*:Enabled:Pando Media Booster"

"58640:UDP"="58640:UDP:*:Enabled:Pando Media Booster"

"139:TCP"="139:TCP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22004"

"445:TCP"="445:TCP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22005"

"137:UDP"="137:UDP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22001"

"138:UDP"="138:UDP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22002"

"3389:TCP"="3389:TCP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22009"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]

"2869:TCP"="2869:TCP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22008"

"1900:UDP"="1900:UDP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22007"

"58640:TCP"="58640:TCP:*:Enabled:Pando Media Booster"

"58640:UDP"="58640:UDP:*:Enabled:Pando Media Booster"

"8396:TCP"="8396:TCP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"8396:UDP"="8396:UDP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6885:TCP"="6885:TCP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6885:UDP"="6885:UDP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6953:TCP"="6953:TCP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6953:UDP"="6953:UDP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6897:TCP"="6897:TCP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6897:UDP"="6897:UDP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6932:TCP"="6932:TCP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"6932:UDP"="6932:UDP:*:Enabled:League of Legends Launcher"

"139:TCP"="139:TCP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22004"

"445:TCP"="445:TCP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22005"

"137:UDP"="137:UDP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22001"

"138:UDP"="138:UDP:LocalSubNet:Enabled:@xpsp2res.dll,-22002"

"3389:TCP"="3389:TCP:*:Enabled:@xpsp2res.dll,-22009"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully

C:\Documents and Settings\HP_Administrator.UW-313AD20DCB0A\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully

C:\Documents and Settings\HP_Administrator\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

C:\Documents and Settings\HP_Administrator.UW-313AD20DCB0A\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=324 folders=134 31992226 bytes)

==== After Reboot ======================

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Documents and Settings\HP_Administrator.UW-313AD20DCB0A\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" deleted

"C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted

"C:\Documents and Settings\HP_Administrator.UW-313AD20DCB0A\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not found

"C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temp\Temporary Internet Files\Content.IE5\index.dat" not deleted

==== EOF on zo 16/02/2014 at 19:18:38,31 ======================

- - - Updated - - -

Een ietwat ultieme methode (Chrome is gereset?), maar heel efficiënt! De extensie is verdwenen!

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ietwat ultieme methode (Chrome is gereset?), maar heel efficiënt! De extensie is verdwenen!
Dat was inderdaad de enige nog overblijvende mogelijkheid :-)

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.