Ga naar inhoud

scanner


Dummy

Aanbevolen berichten

Goede middag,

na aankoop van een nieuwe computer besturing windows 7 slaag ik er niet in de software van mijn scanjet hp g3110 te installeren , via de site van HP lukt het ook niet.

Ik krijg onderstaande melding ondanks op de installatie diskette staat dat deze geschikt is voor windows 7.

Kan u mij helpen ?

Dank u

post-21530-1417705676,6182_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Sorry voor deze late reactie maar ik heb zelf geprobeerd het probleem op te lossen, helaas.

Langs de site van HP geraak ik geen stap verder.Mijn printer weigert nu ook te werken alhoewel hij op deze nieuwe computer al heeft geprint. Systeemherstel geeft ook geen oplossing.

Als ik de automatische hardwaredetectie van HP gebruik herkent deze alleen de computer en niet de HP scanner( 2jaar oud) of de HP printer (10 jaar oud)

Weet jij misschien de oplossing?

post-21530-1417705684,7269_thumb.jpg

post-21530-1417705684,7698_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande eens uit:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je printer zou volgens het logje niet op een USB -poort aangesloten zijn maar op een parallele poort.

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaten en printers.

Klik dan met de rechtermuisknop op je printer en kies eigenschappen van printer.

Ga dan naar het tabblad Poorten en selecteer daar USB001, doet de printer het dan weer?

Wat de scanner betreft, verwijder de scanner van de PC, verwijder dan ook de software bij programma's en onderdelen.

Voer dan onderstaande uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Dan download je deze driver en installeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.