Ga naar inhoud

Automatise Update werkt niet

Estebanneke

Aanbevolen berichten

Ik heb een Medion PC Type MD8808 met een abonement op"Telenet Internet Security Pack 7".In de syseemcontrole van Sec.Pack is "Windows/system32/WUAUCLT.exe" geweigerd.Dit is:Windows User Automatic Update CLienT. Daardoor krijg ik als er updates zijn van Windows het bericht: "Systeemcontrolle: toepassing geweigerd" en moet ik de beveiliging uitschakelen en de updates handmatig installeren.

Wil ik deze toepassing (wuauclt) toelaten gaat dat NIET daar"Toestaan,Weigeren enz" zacht gedrukt zijn en erop klikken NIET werkt. Andere toepassingen kan ik zonder probleem wijzigen.

Moet ik"Int.Net Sec.Pack" wissen en opnieuw installeren of...

U bij voorbaat dankend: Etienne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Etienne,

Inderdaad wel vervelend als Windows Update niet correct werkt,

ik heb even de support geraadpleegd bij Telenet en daar was het probleem niet bekend.

Wat ik zelf vermoed aan de melding 'Toegang geweigerd' is dat uw gebruikersaccount niet voldoende rechten heeft om die toepassing (wuauclt) toe te staan of niet.

U kan proberen aan de melden met de administratoraccount in windows xp:

Methode 1 - slecht éénmaal tonen in aanmeldingsvenster.

(1.) In het aanmeldingsvenster: Klik ergens helemaal links of rechts in het scherm zodat geen enkel account geselecteerd staat

2. Ga naar het aanmeldingsvenster en druk 2x op ctrl-alt-del

3. Het klassieke aanmeldingsvenster verschijnt,

4. Meld u aan met Administrator

Kijk nu even na of u deze kan Toestaan

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.