Ga naar inhoud

Kan mijn hardeschijf naar andere computer?


MatskoMatsko

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had een laptop van asus alleen het aan/uit knopje is stuk. De laptop doet het verder nog prima. Wat ik hiermee ga doen weet ik nog niet maar ik heb in iedig geval mijn harde schrijf bestanden nodig op een nieuwe laptop van mij. (inmiddels al binnen) Ik vroeg me af of ik de harde schijf uit de laptop kon halen en deze zo kon aansluiten op een oude computer Windows XP erop. Zodat ik daarna de bestanden op een externe harde schijf/usb stick kan zetten en over zet naar mijn nieuwe laptop.

Is dit mogelijk? Is er een risico dat ik hierdoor mijn bestanden verlies? Pakt die oude computer de harde schijf zonder problemen?

Als iemand advies kan geven, graag!

Groeten, Matsko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vroeg me af of ik de harde schijf uit de laptop kon halen en deze zo kon aansluiten op een oude computer Windows XP erop. Zodat ik daarna de bestanden op een externe harde schijf/usb stick kan zetten en over zet naar mijn nieuwe laptop.

Als je oude computer Windows XP(veronderstel deskstop) SATA aansluiting heeft op moederbord...moet het normaal lukken wat je wil doen!Natuurlijk is #2betere oplossing maar niet gratis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.