Ga naar inhoud

Corsair Vengeance K95


Patchoela

Aanbevolen berichten

Beste leden

Onlangs bestelde ik de Corsair K95. Vandaag is deze aangekomen en natuurlijk heb ik deze onmiddellijk geïnstalleerd.

Nu is er een probleem, alhoewel mijn keyboard in qwerty is typt het nog steeds als azerty. Dus als ik op de q druk komt er een a.

Weten jullie hoe ik dit probleem kan oplossen?

Vriendelijke groeten en alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patchoela, kijk eens naar de afbeelding op deze website: Vengeance K95 Fully-Mechanical Keyboard

Komt die keyboard lay-out (toetsenbordindeling) volledig overeen met de indeling van jouw nieuwe toetsenbord? Ik vermoed van wel. Dan heeft jouw toetsenbord deze indeling: Verenigde Staten (internationaal). Die toevoeging 'internationaal' hoort er echt bij!

Klik op Start > Configuratiescherm > Land en taal.

Klik dan op het tabblad 'Toetsenborden en talen'.

Klik op de knop 'Toetsenborden wijzigen...'.

Waarschijnlijk staat daar nu bij jou: Nederlands (België) - Belgisch (punt). Hierbij is het eerste gedeelte de invoertaal (en die moet natuurlijk hetzelfde blijven) en het tweede gedeelte de toetsenbordindeling.

Klik in dat venster op de knop 'Toevoegen'.

Klik in de lijst met invoertalen op het plusteken voor Nederlands (België); klik dan op het plusteken voor Toetsenbord en klik daarna onder Toetsenbord op 'Meer weergeven'

5305cadf33db7-Invoertaal_toevoegen.png

In de lange lijst die dan verschijnt zet je een vinkje voor 'Verenigde Staten (internationaal)'.

Klik daarna in dat venstertje bovenaan op OK.

In het venster dat nu weer zichtbaar wordt, zie je nu twee toetsenbordindelingen: de oude en de nieuwe.

Selecteer de oude toetsenbordindeling door erop te klikken en klik dan op de knop 'Verwijderen'.

Daardoor blijft alleen de nieuwe toetsenbordindeling over: Nederlands (België) - Verenigde Staten (internationaal)

Klik daarna onderaan eerst op de knop Toepassen en tenslotte op de knop OK.

Je nieuwe toetsenbord werkt daarna zoals dat hoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.