Ga naar inhoud

driver updater

anabee

Aanbevolen berichten

Beste Clarkie,

Sinds ik Speccie downloade gaat mijn laptop heel traag en krijg ik bij elke opening van internet een extra pagina met reclame, wat moet ik hiermee doen .

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

• Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Beste Clarkie,

Deze deed ik al in een ander forum aangezien ik problemen had met mijn laptop. Ondertussen is de reclame verdwenen, ik delete alle programma's vanaf die dag, dus dat probleem is opgelost. Het probleem met mijn printer nog niet.

Heel raar, op 19 februari laat je in dit topic weten dat je probleem opgelost is.

Bovenstaande is van 20 februari????

De printer werkte vroeger wel, maar nu kan ik alleen afdrukken, niet meer scannen.

Welke driver in de lijst moet ik nemen ? ik ben die daar al gaan halen, maar blijkbaar haalde ik de verkeerde.

Ik nam voor Windows 7, dus dat zou moeten lukken, maar toch lukt het niet

Wat liep er fout?

Lukt de installatie niet?

Heb je de onderstaande driver genomen, de twain driver dus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Wat waren de problemen die ondertussen allemaal opgelost zijn?

Is de scanner zichtbaar via start-> configuratiescherm-> apparaten en printers?

Kan je eens vermelden wat er bij het scannen juist fout loopt.

Dus beschrijf welke handelingen je uitvoert om te scannen en waar het juist mis gaat en welke foutmelding je krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via windows faxen en scannen lukt het niet.

Dus ga ik meestal naar apparaten en printers, selecteer daar de printer en dan naar een document scannen.

Maar hier krijg ik nu bij alles wat met de scan te maken heeft : (de bewerking kan niet worden voltooid (fout 0x0000015). Het apparaat is niet klaar. (zie bijlage)

Printen is dus geen probleem.

Doc1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn verschillende mogelijke oorzaken waarom je die foutmelding krijgt.

De kabel zal goed zijn anders deed de printer het niet.

Uitgeschakelde services zijn ook mogelijk en .........

Ik had heel wat problemen die ondertussen opgelost zijn door een collega bij software

Veel kans dat bovenstaande een oorzaak is dat je scanner niet werkt.

Welke problemen waren er?

Voer ook onderstaande eens uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem was dat mijn computer haperde, dat wil zeggen dat hij tijdens het typen ineens stopte en dan terwijl ik verder typte ineens alles tevoorschijn kwam. Mijn muis haperde ook, ik kocht dus een nieuwe aangezien ik dacht dat het daaraan lag. De laptop was steeds aan het draaien en maakte veel lawaai, nu is hij stil en snel.

Ik weet echt niet meer wat te doen, ik heb de installatie terug gevonden op een stick en installeerde deze. Dat maakt dat ik nu zie dat er een scanner aanwezig is, maar hij geeft nog altijd dezelfde fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je Ccleaner uitgevoerd zoals gevraagd?

Zorg dat je scanner aan staat en doe onderstaande:

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaatbeheer-> beeldapparaten (camera's en scanners).

Is je scanner daar aanwezig?

Maak er een printscreen van en plaats die in je volgende bericht.

post-23245-1417705694,9659_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.