Ga naar inhoud

toetsenbord wordt uitgeschakeld door computer.


Hensyr

Aanbevolen berichten

Beste,

Om dit bericht te maken heb ik even een andere computer moeten gebruiken

Het zit namelijk zo dat het toetsenbord na het aanmelden op de computer met wachtwoord het toetsenbord wordt uitgeschakeld

Ik heb het betreffende toetsenbord al op een andere computer uitgeprobeerd en daar werkt het perfect.

Ook heb ik nu een usb toetsenbord op de betreffende computer aangesloten en ook dit toetsenbord wordt na het aanmelden op de computer uitgeschakeld

help a.u.b.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreugde alom in mijn computer kamertje,

Mijn stokoude pc laat om het een of ander wonder het terug toe om mijn oude toetsenbord terug te ondersteunen.

oef ben ik blij.

Natuurlijk weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is en waarom mijn toetsenbord werd uitgeschakeld na het aanmelden, waarschijnlijk een of ander opstart fenomeen die roet in het eten gooide.

Eigenlijk is het ook niet te verwonderen dat er vroeg of laat rare dingen gebeuren, deze computer is al een oud beestje aan het worden en hier en daar begint het rare streken uit te halen

Nog niet zo lang geleden ging mijn dvd-rom station niet meer, zo dood als een pier en een week of zo later schiet hij terug in gang en nu mijn toetsenbord.

Ik zal het nooit te weten komen wat er de oorzaak van is en ik zal moeten beginnen sparen naar een andere deftige machiene

Ik ga dit topic dan ook afsluiten en markeren als opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.