Ga naar inhoud

Repeater beperkte verbindinga

PrincessMiley

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleempje. Enige tijd geleden kocht ik een repeater daar mijn verbinding niet tot aan de zolder geraakte. Enkele dagen ging dit goed, maar nu krijg ik altijd de melding dat er 'geen toegang' of 'geen verbinding' kan worden gevonden. Eventjes voor de makkelijkheid zal ik de repeater-verbinding 'Miley' noemen, en de telenet-verbinding 'Wolfje'. Als ik verbinding maak met Wolfje, lukt dit. Maar met Miley lukt dit niet. Als je op de balkjes en het driehoekje met uitroepteken ga gaan staan krijg je onbekend netwerk, geen toegang of Miley 2.

toen er nog geen problemen waren, stond er gewoon Miley, zonder die 2, dus ik snap niet vanwaar die komt! Ik heb al beetje op internet gezocht, en dingen gevonden van IP adressen veranderen, tot een ander kanaal kiezen, etc. Maar eerlijk gezegd snap ik niks van dat allemaal xD Lol!

Dus, wat zou het kunnen zien? :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.