Ga naar inhoud

windows sluit niet af en start niet helemaal op

snavel

Aanbevolen berichten

hoi Clarkie

hoe kun je een printscreen maken als je windows niet hebt opgestart met Seatools for DOS ISO image , een foto maken dan ?? in hier bij jou staat hoe je een herstel kunt doen en geen printscreen??

Windows 7 zegt in apperaatbeheer dat alle drivers goed zijn geen ? te zien

Heb pc nu al van gisteren niet aan internet hangen en hij doet nog steeds

aangepast door snavel
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi Clarkie

Sorry voor de laate reaktie, mijn 3pc lagen eruit met het probleem , kon geen systeem herstel doen en heb ze terug moeten instaleren , ik heb de probleem pc nu al 3dagen zonder internet aangesloten en hij blijft gaan

ik heb geen drivers meer geinstalleerd na de installatie

snavel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij start niet meer op wat versta je daar onder?

Zie je nog een zwart scherm met witte letters?

Hoor je een biep bij het opstarten van de PC?

Zie je nog iets van Windows verschijnen op je scherm?

Die Windows versie staat die op een zelfgebrande schijf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hij start nog op tot dat hij welkom zou moeten laten zien ,maar dat gebeurd niet, vandaag hersteller van BELGACOM hier geweest maar deze wist ook geen raad , nog nooit meegemaakt zei hiij , heeft me wel een nieuwe modem bbox 3 laten gaan halen , heb deze nu aangesloten en nog een nieuwe installatie doen , zei dit in belgacom center maar daar komde ze het ook niet begrijpen , nu kijken wat morgen brengt he, versie staat op zelf gebrande cd die van verdeler komt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.