Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een Fujitsu Siemens laptop hierbij werkt sinds gisteren de wifi starknop niet meer.

Ik weet niet of de schakelaar stuk is. Kan nu niet meer op internet komen.

Bestaat er een toetsen bordcombinatie om wifi toch te kunnen starten?

Of is er een andere mogelijkheid.

Alvast bedankt voor de oplossing

Geplaatst:

Hallo Dasle,

Het is een Fujitsu Siemens, Model MS 2212, Y4B AMILO Li 1718

MFG. Date: K 070315

Ik hoop dat deze gegevens voldoende zijn. Deze heb ik van de fabriekslabel afgehaald.

Wacht in spanning op een zo mogelijk positieve reactie.

Mvgr. Koneldia

Geplaatst:

Met de sneltoets net boven je toetsenbord wil het niet meer lukken.

Staat er in apparaatbeheer een uitroepteken bij een netwerkapparaat met misschien een foutcode?

Kun je WLAN terug vinden bij de netwerkadapters van je laptop?

Geplaatst:

Hallo Dasle,

Bij apparaat beheer is alles normaal.

Bij de netwerkadapters heb ik gevonden Atheros AR 5007EG Wireless network Adapter. Hier is niets bijzonders aan te zien.

De sneltoets werkt nog steeds niet.

Geplaatst:

Hallo Dasle,

Ik ben nog wat verder gaan kijken en nu staat er bij de ISATAP adapter#3 een uitroepteken.

Ik heb geprobeerd om het stuurprogramma bij te werken maar dat lukt niet. de melding is dat het beste stuurprogramma is geladen.

Ook probleemoplossing werkt hierbij niet. Dus ik weet niet wat dit betekend. Heeft dit mogelijk met de schakelaar te maken?

Geplaatst:

staat er ook geen handleiding voor de laptop in alle programma's???

zeker weten dat er geen fysiek schuifje ergens zit waarmee je draadloos in en uit kan schakelen?

isatap adapter verwijderen levert waarschijnlijk op dat er drie voor in de plaats komen.

heb dat eens bij de hand gehad, en toen bracht deze 6to4adapter remover de oplossing. wie weet....?

Geplaatst:

Bij sommige modellen krijg je een menu als je op de Fn + F1 toetsen indrukt. In dit menu kan je Wlan uit en inschakelen.

Probeer eens of jij ook dit menu tevoorschijn kunt halen door deze toetsen combinatie te gebruiken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.