Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kaspersky 7

Aanbevolen berichten

Ik heb "Kaspersky 7" reeds geïnstalleerd op mijn laptop en ben hier zeer tevreden over! Dus zou ik het ook op mijn vaste computer willen installeren. Deze PC heeft echt maar 512MB intern geheugen... Is het dan wel verstandig om Kaspersky hierop te installeren? Zou dit mijn computer niet ernstig vertragen?

Momenteel staat AVG Free nog steeds geïnstalleerd op mijn vaste PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als u hiermee uw werkgeheugen bedoelt.. (wat me logisch lijkt) dan zou dit geen probleem moeten zijn.

het zou moeten werken op de pc zonder dat je er al te veel last van gaat hebben.

ik ken meerdere mensen die het met 512 mb draaien.. en die hebben er in iedergeval nooit last van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je de volledige specificaties van je pc?

512MB werkgeheugen is meer dan genoeg, tenminste als je XP of lager gebruikt.

Maar een pc van 5 jaar oud zal wel geen Vista hebben denk ik.

Kapsersky 7 neemt wel wat van je systeem maar daaar zul je niet zoveel last van hebben 5 jaar is trouwens nog niet zo oud.

Probeer gewoon de trial version eens, download een test versie hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, bedankt!

En dan nog twee vraagjes ivm Kaspersky 7:

1. AVG Free deed om de zoveel tijd eens een automatische scan van mijn volledige computer. Doet Kaspersky dit ook? En gebeurt dit, net als in AVG Free, ook op de achtergrond (dus dat je daar tijdens het werken niets van ziet)?

2. Intussen bestaat ook "Kaspersky 2009" al. Maar zolang mijn sleutel van "Kaspersky 7" nog geldig is, hoef ik deze nieuwe versie toch niet aan te schaffen? En kan ik bij wijze van spreken nog jaren met "Kaspersky 7" werken? Zolang ik maar elk jaar een nieuwe sleutel koop. Of gaan er na een tijdje geen updates meer uitkomen voor "Kaspersky 7"? En indien ja, tot wanneer zal "Kaspersky 7" nog ondersteund worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik doe het even in omgekeerde volgorde :)

als je nu kaspersky 7 upgrade naar 9 dan krijg je de dagen die je nog over had er bij

zo heb ik het meegemakt in iedergeval.

ik raad je sowieso aan om als je kaspersky 7 is verlopen kaspersky 9 aan te schaffen.

kost ongeveer 30 euro...

als je een nieuwe key voor kaspersky 7 zou halen zou je ongever hetzelfde kwijt zijn.

dan nu je eerste vraag....

ja, kaspersky draait ook op de achtergrond om de zoveel tijd een scan

hoe vaak dit gebeurt kan je zelf instellen als je wilt..

moet je kaspersky openen en even kijken, ik wete niet precies waar dit staat.. maar de tekst wijst meestal voor zichzelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.