Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb zoek.exe verwijderd en bericht nr 6 nogmaals uitgevoerd. Er komt niet een logje en er verschijnt ook geen zoek-result.log. Ik heb nog wel in logboeken op mijn PC gekeken. Hierin heb ik het onderstaande gevonden. Ik hoop echt dat jullie ermee verder kunnen, ik wordt gek van de pop ups die om de haverklap in beeld verschijnen [conhost.exe - toepassingsfout] en [Consolevensterhost].

Naam van toepassing met fout: conhost.exe, versie: 6.3.9600.16384, tijdstempel: 0x5215df8e

Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.3.9600.16408, tijdstempel: 0x523d5305

Uitzonderingscode: 0xc0000005

Foutmarge: 0x000000000006ba7d

Id van proces met fout: 0xe330

Starttijd van toepassing met fout: 0x01cf3bd6e04b6e1c

Pad naar toepassing met fout: C:\WINDOWS\system32\conhost.exe

Pad naar module met fout: C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll

Rapport-id: 23f2a164-a7ca-11e3-befc-d43d7e5240dd

Volledige pakketnaam met fout:

Relatieve toepassings-id van pakket met fout:

Het volgende heb ik ook gevonden:

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]conhost.exe[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]6.3.9600.16384[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]5215df8e[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]ntdll.dll[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]6.3.9600.16408[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]523d5305[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]c0000005[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]000000000006ba7d[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]e330[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]01cf3bd6e04b6e1c[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]C:\WINDOWS\system32\conhost.exe[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD]23f2a164-a7ca-11e3-befc-d43d7e5240dd[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 15][/TD]

[TD=width: 130][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Open een opdrachtprompt met verhoogde bevoegdheden. Veeg hiervoor vanaf de rechterkant naar het midden van het scherm en tik op Zoeken. Of wijs, als u een muis gebruikt, naar de rechterhoek onder aan het scherm en klik vervolgens op Zoeken. Typ Opdrachtprompt in het vak Zoeken, klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren. Als u naar een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Toestaan.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb getypt: sfc /scannow en enter, resultaat staat hieronder:

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]

© 2013 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

C:\WINDOWS\system32>sfc scannow

Microsoft ® Windows ® Resource Checker Version 6.0

Copyright © Microsoft Corporation. All rights reserved.

Scans the integrity of all protected system files and replaces incorrect version

s with

correct Microsoft versions.

SFC [/sCANNOW] [/VERIFYONLY] [/sCANFILE=<file>] [/VERIFYFILE=<file>]

[/OFFWINDIR=<offline windows directory> /OFFBOOTDIR=<offline boot directory>

]

/SCANNOW Scans integrity of all protected system files and repairs files

with

problems when possible.

/VERIFYONLY Scans integrity of all protected system files. No repair operati

on is

performed.

/SCANFILE Scans integrity of the referenced file, repairs file if problems

are

identified. Specify full path <file>

/VERIFYFILE Verifies the integrity of the file with full path <file>. No re

pair

operation is performed.

/OFFBOOTDIR For offline repair specify the location of the offline boot dire

ctory

/OFFWINDIR For offline repair specify the location of the offline windows d

irectory

e.g.

sfc /SCANNOW

sfc /VERIFYFILE=c:\windows\system32\kernel32.dll

sfc /SCANFILE=d:\windows\system32\kernel32.dll /OFFBOOTDIR=d:\ /OFFWINDI

R=d:\windows

sfc /VERIFYONLY

C:\WINDOWS\system32>

Het bovenstaande zegt mij niets, HELP HELP HELP

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb het nu goed geprobeerd, met /.

Nu krijg ik de volgende melding: Windows Command Processor werkt niet meer. Het programma werkt niet meer goed vanwege een probleem. Sluit het programma. Het schiet niet echt op. HELP HELP.

Geplaatst:

Het probleem is dat het windows proces dat we nodig hebben om je systeem te controleren, niet (goed) werkt :sad

Maar we blijven proberen.

Download Windows Repair all in One.

Dubbelklik op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten

Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten.

Ga naar tabblad met step 4.

Bij System Restore klik je op de knop create en wacht tot het herstelpunt is aangemaakt.

Dan klik je bij Registry Backup op de knop backup.

Klik dan op next en vervolgens op start.

Zet de vinkjes zoals op de afbeelding.

530b6e9f72730-Windows_Repair.PNG

Windows 8 gebruikers mogen ook de opties 27 en 28 aanvinken.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System.

Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start.

Krijg je nog steeds de foutmelding voor conhost bij het opstarten?

Geplaatst:

Beste leden,

Ik heb alles uitgevoerd zoals bovenin wordt geadviseerd [Windows Repair all in One]. Ik krijg nog steeds de foutmelding van consolevenster werkt niet meer en conhost.exe - toepassingsfout. Ik hoop dat jullie nog meer opties hebben om uit te proberen. Het kan toch niet waar zijn dat er niets tegen te doen is. HEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP.

Geplaatst:

Om er iets aan te doen moeten we eerst weten wat en waar het fout gaat en zo ver zijn we helaas nog niet :sad

Je plaatste je eerste bericht op 28 feb.

Is het toen begonnen of was het al langer bezig?

Heb je al geprobeerd om een systeemherstel te doen naar een herstelpunt toen je dit probleem nog niet had?

Geplaatst:

Beste leden,

Mijn eerste bericht over consolevenster werkt niet meer en conhost.exe - toepassingsfout is op 28 febr geweest en daarvoor had ik er al last van. Wellicht 2 weken eerder dan 28 februari. Ik kwam bij toeval achter jullie bestaan van pc.helpforum. Ik heb niet eerder een systeemherstel gedaan. Ik weet niet eens hoe dit moet. HEEEEELLLLPPPPPPPPPP


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.