Ga naar inhoud

[OPGELOST] Restore

ward

Aanbevolen berichten

Zou een restore willen doen met een image die ik heb van men C: drive. De image staat op een zogenaamde apparte "partitie" op de hdd.

De image zet ik dus terug van uit die partitie met het betreffende programma, nml Paragon HD manager. Is het noodzakelijk om de fd track eveneens te restoren vermits men OS nog werkt. Het is enkel omdat een paar fouten zijn beginnen tevoorschijn te komen, na een dwnld en terug remove van een proramma dat ik eens op proef wou gebruiken, dat ik deze restore wil uitvoeren.

Thnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ward,

Een volledig herstel van de drive image is wel meteen een drastische oplossing vind ik persoonlijk. U kan misschien eerst opteren om gewoon de fouten te herstellen die voorkomen?

Vermeld even wat er exact misgaat en dan kunnen we vast helpen.

u kan misschien eerst even kijken onder systeemherstel en terugkeren naar een punt net voor de installatie van het programma dat problemen gaf

Mocht u echt een recovery wensen dat kan u in het programma hd manager normaal kiezen voor de optie restore en kiest u de image en volgt u gewoon de instructies.

De pc zal dan teruggezet worden naar het tijdstip waarop u het hebt gebackupt

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ward,

Een volledig herstel van de drive image is wel meteen een drastische oplossing vind ik persoonlijk. U kan misschien eerst opteren om gewoon de fouten te herstellen die voorkomen?

Vermeld even wat er exact misgaat en dan kunnen we vast helpen.

u kan misschien eerst even kijken onder systeemherstel en terugkeren naar een punt net voor de installatie van het programma dat problemen gaf

Mocht u echt een recovery wensen dat kan u in het programma hd manager normaal kiezen voor de optie restore en kiest u de image en volgt u gewoon de instructies.

De pc zal dan teruggezet worden naar het tijdstip waarop u het hebt gebackupt

mvg Karel

Hi Karel,

Een systeemherstel heb ik al uitgevoerd zonder succes, en sommige toepassingen heb ik ook al herinstalled. Het overige is niet zo belangrijk om daar een restore voor te doen op het eerste gezicht, maar al die kleine "storingskes" samen doen mij twijfelen of er mss niet nog andere zulke veranderingen in sommige toepassingen geslopen zijn. Dat kan ik nu in zen geheel op alle applicaties nog niet zien, ik zou dat moeten ondervinden met de tijd, en hoe lang gaat dat duren, daarom dus mss maar ineens de grove borstel er door nu ik nog een recente image heb staan.

:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.