Ga naar inhoud

foutmelding


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.pngMalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.

Zorg dat er na de installatie een vinkje is geplaatst bij:

  • Update MalwareBytes' Anti-Malware
  • Start MalwareBytes' Anti-Malware
  • Je krijgt hier ook de keuze om de evaluatie versie van MBAM te gebruiken, indien je dit niet wilt vink dit dan uit.

Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden wordt, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
  • Ga dan naar "Scanner Instellingen". Onderaan bij "PUP" kies je voor "Weergeven in scan resultaten - selecteren voor verwijdering".
  • Ga daarna naar het tabblad "Scanner", kies hier voor "Snelle Scan".
  • Druk vervolgens op "Scannen" om de scan te starten.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
  • Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.
  • Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: "Verwijder geselecteerde".
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
  • Herstart de computer indien nodig en post hierna de log in het volgende bericht.

Geplaatst:

Er stond 1 melding, die heb ik aangevinkt en daarna op "Verwijder geselecteerde", pc opnieuw opgestart.

ER komt geen log.

Geplaatst:

Dat kan niet, de pc stond muurvast en is nu bij de leverancier. Als het probleem straks terugkomt, volg ik je adviezen op en meld mij weer met een laatste logje.

Reuze bedankt voor je hulp.

Geplaatst:

De pc is inmiddels weer 3 dagen in gebruik en tot nu toe onderstaande melding uit mijn 1e bericht niet meer gekregen.

Microsoft Visual C++Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\Prog...

Geplaatst:
De pc is inmiddels weer 3 dagen in gebruik en tot nu toe onderstaande melding uit mijn 1e bericht niet meer gekregen.
Dan lijkt het er sterk op dat we hieronder op de knop "Markeer als opgelost" mogen tokkelen. Veel computerplezier verder ... en bij problemen (wat we je niet toewensen), weet je ons wonen :D
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.