Ga naar inhoud

Interne Hardeschijf wordt gelezen valt na enige tijd weg (meestal na gebruik)


iMrRoyal

Aanbevolen berichten

Ik heb een seagate enterprise 2TB van ongeveer 2 jaar geleden. Ik heb normaal dus nooit problemen met harde schijven dus weet er totaal niks over heb een beetje gegoogle'd maar kwam er ook niet uit dus dacht ik even op een forum vragen of iemand dit heeft meegemaakt.

Mijn hardeschijf is dus gwn aangesloten ik doe mijn pc uit start mijn pc op dan zie ik mijn schijf staan ik klik erop kijk een filmpje of zet bestanden over van die hardeschijf naar een andere schijf en dan nog geen 5-10 minuten valt mijn schijf helemaal weg / uit. Dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Is het te repareren? Is dat duur? etc... (elke x als ik mijn pc uit zet en weer aan zet dan is daar weer zichtbaar)

Ik heb de hardeschijf nooit laten vallen. Ik heb de hardeschijf nadat ik het gekocht had niet eens 1 x uit mijn systeemkast gehaald dus hoop dat jullie wat tips hebben op wat ik kan doen.

Heb kabels verwisseld andere moederborden geprobeerd maar precies het zelfde gebeurt elke x.

aangepast door iMrRoyal
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.